לפני שאתם מתחילים לצפות בסרט הבא, עשו לעצמכם טובה והדליקו את כל האורות בסביבתכם. סיכוי טוב שלא תרצו לשבת בחשיכה זמן מה אחר כך. "Lights Out" הוא סיפור פשוט עד...ובכן אימה, ובכל זאת מדהים כמה יעיל הוא ביצירת האפקט המבוקש על הצופים המבוהלים. 120 שניות של פחד קלאסי מהלא נודע.

הסרט, שבוים על ידי דייויד פ סנדברג, מציג אישה צעירה (אותה מגלמת השחקנית לוטה לוסטן), שנעצרת במסדרון כדי להביט שוב ושוב במה שנראה כמו מתלה בגדים תמים לחלוטין. אבל כשהיא מכבה ומדליקה את האור שוב ושוב, נראה שצללית מוזרה מופיעה ונעלמת בו לסירוגין. אחרי שהיא מדביקה את המתג בנייר דבק, היא נכנסת למיטה לעוד דקה וחצי של אימה מתגברת עד לשוט הסיום, ששלח אלפי צופים להביע את אימתם בטוויטר.

lights out
לילה טוב
הבחירה בנושא לא הייתה מקרית, מאחר והסרט נשלח לתחרות בשם "Who's There?" (מי שם?) של אתר Bloody Cuts הבריטי, שהזמין יוצרים לשלוח סרטוני אימה קצרים. סנדברג קטף בתחרות (שהתקיימה בדצמבר) את פרס הבמאי הטוב ביותר, ועל אף שהסרט לא נבחר לאחר משלושת המקומות הראשונים, העדנה המחודשת שלו ברשת בשבוע האחרון, עזרה לו לצבור כבר יותר מ-1.5 מיליון צפיות ביוטיוב. פי עשרה ויותר מכל יתר המתחרים.