1. בדייט ראשון עדיף שתשלם

יכול להיות שאתה לא אוהב לשלם, אולי אתה רגיל שמשלמים עליך, ייתכן אפילו שאין לך ארנק, אבל בדייט ראשון דבר מאלו לא קביל. לא ברור איפה תשבו ומה תזמינו, דייט ראשון יכול בהחלט להסתכם בקפה, אבל תציע לשלם. אם הצד השני מסרב, אפשר להתחלק בחשבון.

2. אבל לא צריך להגזים

אין צורך בחילופי מתנות יוקרתיות ביניכם, לא משנה כמה מיליונרים אתם או חבריכם. זה בסך הכל דייט ראשון, שמרו על פאסון.

3. הימנע משתיקות מביכות

כדאי להכין מראש כמה נושאי שיחה. דוגמאות אקראיות: "מקומות בעולם שיש בהם חומה", "מיליארדרים אקסצנטריים". חשוב על תחומי עניין משותפים ונסח כמה מחשבות לגביהם. נושא שיחה נוסף שיכול למנוע הפוגות לא נעימות בשיחה הוא אדם ששניכם מכירים. אם מדובר באי-חיבה משותפת זה אפילו יכול לקרב ביניכם. למשל "וואו, האובמה הזה, איזה בלתי".

4. בלי סקס בדייט ראשון

זכור: גם אם הדייט הראשון מתקיים בבית של הצד השני, וגם אם הבית הזה מרשים אתכם במיוחד, זה לא אומר שאתם חייבים לשכב. אל תעשה שום דבר שלא נעים לך, לא מגיע לך שאף אחד ידבר אליך מלוכלך (אלא אם זה מה שאתה אוהב) או ישתין עליך במיטה (אלא אם זה מה שאתה אוהב).

5. אל תיתן לו לגעת בך אם אתה לא מעוניין

עדיף להתחיל בלחיצת יד, כל מה שמעבר צריך להיות מלווה בהסכמה של שני הצדדים.

6. שמור על הכוס שלך

אל תשתו יותר מדי. זה בסדר להתפרע על איזה בקבוק שמפניה ורודה אבל לא צריך להיגרר לאזורי הקסטיאל.

7. זה לא הזמן לניסיונות בשיער

אוהב להחליף צבעים? סגול? שטני? חום עכור? אפרפר עכברי? בכיף, אבל נסה במהלך הפגישות הראשונות לשמור על כיוון אחיד. רק בהמשך תן לו להיחשף לאישיותך הססגונית והמתנסה.

8. אל תעשן בדייט אם הוא לא מעשן

מתחשק לך לצאת למרפסת ולשבת לסיגר? וודא איתו שהריח לא מרתיע אותו, ולך תדע, אולי הוא ירצה להצטרף.

9. אל תחפור לו יותר מדי

כן, הוא מבין שעברת שואה כדי להגיע לכאן, הוא לא צריך לשמוע את כל הסיפור.

10. אל תיראה נלהב מדי

זה בסדר להיות מעוניין, אבל כדאי לזכור שזה דייט ראשון, אז מה אם אתה מחכה לו כבר שמונה שנים. וכן, ברור שבדקת לפני כן את ההתאמה האסטרולוגית ביניכם*, זה לא אומר שאתה צריך לספר לו על זה. אל תלחיץ.

*והנה ההתאמה האסטרולוגית בין מאזניים לתאומים בקופי פייסט מאתר זולו, הרווחים אחרי הפסיקים במקור:

"מאזניים עם תאומים: קשר מצוין ! רומיאו ויוליה - כך נגדיר אותם . רומיאו היה בן תאומים , ואילו יוליה הייתה מאזניים - והשאר היסטוריה . התאומים מתמגנת למאזניים מיידית , מה שיוצר אצלו משיכה פיזית חזקה ביותר למזל , ולאו דווקא מבחינה מינית , אלא יותר מבחינה רגשית , התאומים מרגיש צורך לתת למאזניים ולהעניק ללא כל סיבה מוצדקת כזו או אחרת , אמנם לא פעם המאזניים מקבל זאת בבושה - עם תחושת גאווה נפגעת , אך לאחר שהוא יכיר את בן זוגו התאומים , הוא יקבל זאת ברוח טובה , ואפילו ייתן ויעניק יותר ממה שהוא היה נותן לאחרים . קשר זה בין השניים טוב גם מבחינה עסקית , התאומים יעמוד בקריטריונים שיציב לו המאזניים ולהפך . תקשורת חיובית בונה ויוצרת יש בין השניים , כך שהקשר פורח ומעמיק כמו יין ישן טוב . אין צורך להכביר במילים , המסר הובן . ולסיכום - הלוואי על כולם , מדובר כאן באהבה , רגש , חום וכמובן הרבה חיזור ורומנטיקה"

11. אל תיסחף ותתחיל לפנטז על חתונה

לפחות עד שהוא לא מעביר את השגרירות לירושלים.

12. וזכור: אל תיתן לפמיניזם להרוס לכם את הרומנטיקה!

הפגנה נגד דונלד טראמפ באוסטרליה (ינואר 2017) (צילום: Wayne Taylor, GettyImages IL)
הפגנה נגד דונלד טראמפ במלבורן, אוסטרליה (ינואר 2017) | צילום: Wayne Taylor, GettyImages IL