אחרי ההלם הגדול בעקבות מותו הטראגי והמחוות המרגשות של המעריצים שהגיעו לאתר התאונה ומיליוני המגיבים ברשת, החליטו גם יוצרי הסדרה שהפכה את פול ווקר לכוכב גדול להביע את הערכתם. בסרטון שעלה לרשת אתמול (רביעי) נראה מונטאז' של קטעים מסרטי "מהיר ועצבני" השונים החל מהמרוץ הראשון של בריאן או'קונור (דמותו של ווקר) ועד לנאום של דומיניק טורטו (וין דיזל) על חשיבות המשפחה.

הסרטון הפך כמעט מיידית ללהיט ברשת ונכון לכתיבת שורות אלו צפו בו כ-150 אלף גולשים בתוך פחות מיממה. במקביל נראה שגורלו של הסרט השביעי בסדרה הולך ומסתבך. אולפני יוניברסל הודיעו אתמול רשמית על עצירת ההפקה, שמעשית נעצרה כבר עם מותו של השחקן. המחסור בצילומים חיוניים של דמותו בשילוב חבריו השחקנים שבורי הלב שמסרבים בשלב זה לחזור לעבודה, הובילו להחלטה לקחת צעד אחורה ולחשוב על הכל מחדש.

"בשלב זה, כולנו ביוניברסל מחויבים לתמוך במשפחתו הגרעינית של פול ווקר ובמשפחתו המורחבת שכוללת את חבריו לסרט ומעריציו", נכתב בהודעה רשמית מטעם האולפנים, "בשלב זה אנחנו מרגישים שזוהי האחריות שלנו לעצור את ההפקה של "מהיר ועצבני 7" לזמן מה על מנת שנוכל לבחון את כל האפשרויות להמשיך קדימה עם הסדרה. אנחנו מחויבים לעדכן את המעריצים ברגע שיהיה בידינו מידע חדש".

אתר התאונה של פול ווקר (צילום: David Buchan, GettyImages IL)
חלק מהמשפחה. אתר ההנצחה לפול ווקר | צילום: David Buchan, GettyImages IL
על פי ההערכות עד כה צולמו כמחצית מחומרי הסרט בו הושקעו למעלה מ-150 מיליון דולר. בין האפשרויות שעומדות על הפרק נשקל גם הרעיון להתחיל את הסדרה מחדש כפי שעשו לא מעט סדרות סרטים אחרות בהוליווד בעבר (ספיידרמן, באטמן). אפשרויות אחרות כוללות שכתוב מוחלט של התסריט ושימוש באפקטים ממוחשבים מתקדמים כדי להשתיל את ווקר בסצנות בהן לא הספיק להשתתף.

>> בואו לפייסבוק שלנו