ב-8 בפברואר יתקיים הסופרבול: אירוע ספורט חשוב, מוסד אמריקאי ותיק, ובעיקר, לענייננו, חגיגת רייטינג טלוויזיוני מטורפת. הפרסומות בסופרבול הן תמיד עניין - המחיר שלהן גבוה במיוחד, הן מושקעות ומיוחדות ופעמים רבות גם פרובוקטיביות. עכשיו ארגון זכויות בעלי החיים PETA יוצא עם פרסומת שהייתה פרובוקטיבית מדי בשביל הטלוויזיה האמריקאית: 

הארגון ידוע במדיניותו הפרובוקטיבית, הגורסת כי המטרה (שיפור היחס לבעלי חיים) מקדשת את האמצעים (ציצים). גם בשנים קודמות שוחררו פרסומות דומות שנפסלו לשידור. זו אחת מהן: