גם לכם נמאס כבר מהילד הברזילאי שלא מוכן לאכול ניוקי תמנונים? הסרטון, שנדמה כאילו נלקח מבית מדרשו של גארי יורופסקי, הפך תוך ימים ספורים לויראלי בהיסטריה, עם מאות אלפי צפיות ולא מעט נחת לצמחונים שבינינו.

אז נחשו מה, הגיע זמן הפרודיה. בסרטון מצחיק במיוחד, השחקנית אילנית בן יעקב ("מקום לדאגה", "מדוזות", "האמת העירומה") מגלמת את טובה הרץ, קשישה חביבה שלא מבינה למה לשתות את התה, והאם הלואיזה החלוטה בתוכו היא לא לואיזה שמשחקת איתה ברידג'.

כרגיל, לא כולם נהנו מההומור, ויש בתגובות בפייסבוק כמה טבעונים וצמחונים שכבר הספיקו להיעלב. ניחוש שלנו – חסר להם קצת ברזל. 

בן יעקב סיפרה לנו קצת על הסרטון: "טובה הרץ היא דמות שהולכת איתי הרבה שנים, עוד מאז שהיא ניצלה מטביעת הספינה פטריה בתקופת המנדט הבריטי. לאחרונה התחלתי לצלם מדי פעם סרטונים בכיכובה, תחת הסדרה הלא מחייבת 'מצונזרות'. אני משחקת וכותבת, בעלי מעוז דגני מביים, מצלם ועוזר בכתיבה".

איך החלטתם ללכת דווקא על הסרטון הזה כמושא לפרודיה?
"במהלך הסופ"ש ראינו, כמו כולם בערך, את הילד הברזילאי החמוד. פתאום הבריק לי שיש משהו מאוד "טובה" במונולוג שלו, בפריים ובאופן הצילום, והחלטנו לתת לה לעשות את הפרפראזה שלה. תוך שעתיים כתבנו טקסט, בנינו פריים, עשינו שלושה טייקים, צילמנו בסמארטפון והעלינו לרשת".

יש כאן ביקורת על צמחונות וטבעונות?
"לפי חלק מהתגובות נראה לנו שיש כאלה שחושבים שאנחנו צוחקים על הילד או על צמחונות. ההיפך הוא הנכון, אנחנו בתהליך הדרגתי של צמצום צריכת מזון מן החי, וגם הורים לילדים, אז הסרטון בא לנו טוב. אז אין פה ירידה עליו אלא רק רפרנס לצרכים קומייםולא, אנחנו גם לא צוחקים על זקנים".

 בואו לפייס שלנו