עם כל הכבוד ל"כוח משיכה" ו-"12 שנים של עבדות", הגיבור של טקס האוסקר ה-86 היה דווקא שליח פיצה אלמוני לחלוטין. כזכור, לקראת אמצע הטקס, החליטה המנחה, אלן דג'נרס, לשבור את האווירה הנוקשה ולהזמין פיצה לכוכבים הרעבים שסגורים באולם במשך 3.5 שעות. אדגר, הבעלים של הסניף ההוליוודי של רשת הפיצריות "Mama's and Papa's", ענה לטלפון שהגיע מאולם דולבי המפואר והגיע כעבור דקות ספורות כשידיו עמוסות במגשים חמים.

דג'נרס ואדגר עברו בין האייליסטרים באולם וחילקו פיצות לבראד פיט, מריל סטריפ ולופיטה ניונגו, כשבשלב מסוים חזרה המנחה אל הכוכבים כדי לגבות מהם כסף לטיפ. בתחילה נראה היה שהקטע בו הכוכבים שולפים שטרות מהארנק סוכם מראש, אבל מסתבר שאלן העבירה את הכל לבעלים של הפיצה והשלימה בעצמה את הסכום לסך הכל של 1,000 דולר.

אדגר, מהגר מרוסיה, היה גם האורח של דג'נרס בספיישל של תכנית האירוח שלה, ששודר לאחר הטקס. "הגעתי לאולם והם פשוט אמרו לי לחכות, ואז את הגעת ואמרת לי 'בוא אחרי'", נזכר איש הפיצה, "הייתי בשוק". אדגר סיפר שג'וליה רוברטס היא "אשת חלומותיו" ושנהג לצפות בכל אחד מסרטיה עוד כשהיה גר במוסקבה.

על פי דיווח ב"הוליווד ריפורטר", הוזמנו מהפיצרייה לא פחות מ-20 מגשים ועליהם תוספות שונות מפפרוני, דרך פטריות ועד זיתים. ערך הפרסום החינמי שקיבל אדגר כתוצאה מהביקור בטקס שנצפה על ידי מיליונים ברחבי העולם, מוערך בכ-10 מיליון דולר.