לפני קצת יותר מ-50 שנה הכל היה נראה הרבה יותר פשוט: ארבעה חברים מליברפול מקימים להקה, מנגנים במועדונים קטנים ונכנסים לאט לאט לתודעה של הקהל. אחרי תקופה קצרה הם מחליטים להוציא אלבום ראשון ואז אחד נוסף ואז עוד אחד, עד שהשמועה מגיעה לרחבי בריטניה כולה וממנה לעולם הגדול. הדרך של פול, ג'ון, רינגו וג'ורג' הייתה חלק מתהליך ארוך ומוכר לאמנים רבים, אבל בדרך שבה הדברים עובדים כיום? לכו תדעו איך זה היה עובד.

סרטון חדש ומשעשע שהועלה בשעות האחרונות ליוטיוב על ידי משתמש בשם "Failuresville" מציג מאש אפ בין הופעה של ג'ון לנון לפורמט האודישן העיוור של "דה ווייס" בארצות הברית. ארבעת השופטים: אשר, שאקירה, אדם לווין ובלייק שלטון, לא ממש נראים נלהבים מגרסת הלייב של "Imagine" האלמותי. למעשה, בעידן הפופ הצווחני של היום, זה אפילו מעורר בהם לא מעט גיחוכים.

בסרט משולבים גם "משפחתו של ג'ון", שממתינים מאחורי הקלעים ומעודדים את השופטים ללחוץ על הכפתור שיסובב את הכיסא ויכניס את יקירם לתכנית. אפשר רק להודות על כך שלנון והביטלס הצליחו להגיע אלינו גם ללא עזרתם של כוכבי פופ עם יד על הכפתור. מצד שני, אם כך באמת נקבעות ההעדפות המוזיקליות שלנו היום, מי יודע כמה ג'ון לנונים יושבים היום בבית מבלי שיוכלו לפרוץ אל הבמה המרכזית העמוסה? 

>> מהו הסרט האחרון בהחלט של ג'יימס גנדולפיני?
בואו לעמוד הפייסבוק שלנו