אם אתם מתכננים קריירה כחזאי טלוויזיה כדאי מאד שתדעו לקרוא במפה הסינופטית ותשלטו במונחים הטכניים, אבל לא פחות חשוב מזה: אל תגיעו לעולם עם בגדים ירוקים לעבודה. אריקה פינו, חזאית מוכרת בטלוויזיה בארה"ב שמציגה את התחזית בספרדית ובאנגלית, שכחה יום אחד את הכלל הקריטי הזה וחבריה לעבודה החליטו להזכיר לה שעל טעויות משלמים.

אחד הכלים החשובים של החזאי הוא ה"גרין סקרין", מסך ירוק שעליו מוקרנת הגרפיקה שמשמשת אותו להציג את הסרטונים, הנתונים והטמפרטורות. החיסרון היחיד של הטכנולוגיה המוצלחת הזאת הוא שהיא הופכת כל דבר ירוק לשקוף ברגע שהוא ניצב מול המסך. כבר בתחילת דבריה "נעלם" גופה של פינו, כשרק ראשה מבצבץ מעל המסך. בהמשך המתיחה נעשתה אכזרית אפילו יותר כשגבר שמנמן מחוף הים, הוצב באופן מדויק מתחת לראשה של החזאית ויצר את אחד השילובים היותר מצחיקים שראיתם בטלוויזיה. זה היה השלב שפינו עברה לאנגלית ושאלה את חבריה מה לעזאזל קורה מאחוריה.

בשלב זה לא ברור האם הקטע המצחיק הזה באמת הגיע לטלוויזיה או נעצר בשלב ההקלטות המוקדמות. מה שבטוח הוא שאחרי שהופיע בשבוע שעבר ב-Reddit הפך הסרטון הזה ללהיט ויראלי וגם סוג של שיעור לכל דני רופ וונאבי באשר הוא.