ביבי צוחק (צילום: GALI TIBBON, GettyImages IL)
צילום: GALI TIBBON, GettyImages IL

ראש הממשלה שלנו זקוק לאהבה. הוא עובר תקופה קשה. לפעמים, בהשפעת לחצי התפקיד, יוצאים לו מהפה גם כמה דברים מוזרים. ידוע כי בכנסת לנתניהו אין חברי אמת (אפילו גלעד ארדן כבר מאס בו), אך למזלו - ליאור הררי תמיד יהיה שם בשבילו. הררי מתפעל בהתנדבות את עמוד הפייסבוק הבהחלט לא פארודי "אוהבים את גברת שרה נתניהו", ויש לו מספיק אהבה גם בשביל בעלה: לכבוד יום ההולדת ה-66 של נתניהו שחל אתמול הכין לו הררי סרטון בר מצווה. בסרטון מופיעות כ-20 דמויות מוכרות, שאינן בהכרח קשורות לשנייה (כמו במסיבות יום הולדת מטרחנות של חברים מהצבא), המוסרות לנתניהו את ברכתן. מיולי אדלשטיין, דרך בני ציפר ועד רון חולדאי - אף אחד לא פספס את ההזדמנות לשלוח מספר מילות חנופה. גם אבנר, בנם הצעיר של הזוג, לא נפקד מהסרטון, וחותם את הברכות עם קסם קטן על חצי ב' בבסיס צבאי. 

צפו בסרטון:

"אני פעיל ליכוד כבר עשר שנים, תמיד תמכתי בראש הממשלה ותמיד הייתי פעיל ברשתות חברתיות", סיפר הררי ל-mako תרבות. "יש לי מעל 30 דפים וקבוצות שבהן את מקבץ את התומכים של ראש הממשלה ושל רעייתו. הכל בהתנדבות מלאה, אני לא מקבל שכר ולא קשור לשום גוף".

מה מיוחד דווקא בביבי?

"אני חושב שהוא מנהיג את המדינה בצורה שקולה. יש לו את זה. יש גם נושאים שבהם אני חולק עליו, אבל בסך הכל הוא פשוט מנהיג משכמו בעולם".

כל הסרטון הזה, זו בטח עבודה רצינית.

"שבועיים של עבודה במשרה מלאה. השקעתי המון. היום רגעים שאפילו הייתי קרוב ללוותר. אבל כשיש יום הולדת זה לא מאה אחוז פוליטיקה. ככה השגתי ברכות גם מאנשים שהם לא ליכודניקים, כמו רני רהב לדוגמא או חולדאי. ארדן ויעלון שלחו את הסרטונים ברגע האחרון, כי ביטחון המדינה בא לפני הכל". 

הנאום האחרון של נתניהו על השמדת היהודים ותקרית המשקפת לא הורידו את המניות שלו בעיניך?

"בעניין המשקפת, הוא מיד זיהה שהיא סגורה. מכעיס אותי מאוד מי שנתן לו אותה. לגבי השואה, אני מתמצה בהיסטוריה צבאית והדבר הזה נכון ואמיתי. היטלר לא היה נפגש עם מי שלא היה מסכים עם דעותיו".

משפחת נתניהו בלשכה, אתמול (צילום: לע"מ)
משפחת נתניהו חוגגת לפני שנתיים | צילום: לע"מ