1. רואה נסתרות: המדיום טיילר הנרי ניסה להזהיר את אלן ת'יק חודשים לפני שמת

שלושה חודשים לפני מותו של השחקן אלן ת'יק, המדיום טיילר הנרי הזהיר אותו מהתקף הלב המתקרב. בתוכניתו בערוץ !E, "הוליווד מדיום", הנרי ערך "קריאה" לשחקן הותיק, כוכב הסדרה "להתבגר ולהתגבר" ואביו של הזמר רובין ת'יק. באותו מפגש דיווח המדיום הצעיר כי הוא מקבל סימן מאדם "שהיה עקשן ושהלך לעולמו כתוצאה מבעיות בלב". הנרי אמר כי אותו אדם הזהיר את ת'יק "לא להיות עקשן כמו שאני הייתי, אל תהיה כמוני, תדאג לבריאותך כמו שאני לא דאגתי".

בתוכנית, שתשודר בשבוע הבא בערוץ !E (יום שבת, 3 ביוני, 16:00), הנרי מדגיש בפני ת'יק כי המסרים שהוא מקבל מתמקדים בבעיות פוטנציאליות בליבו של השחקן, והביע חשש עמוק לגורלו. ת'יק מצדו היה ספקן, ואמר כי במשפחתו אין היסטוריה מיוחדת של בעיות לב, אך המתקשר ההוליוודי התעקש כי עליו להישמע לאזהרות ולדאוג לבריאותו. שלושה חודשים לאחר מכן, כאמור, התקף לב אכן גבה את חייו של ת'יק, בדיוק כפי שחזה הנרי.

אשתו של ת'יק מספרת כי הוא היה סקפטי לפני שהלך לאותה "קריאה" גורלית, וכי לא התרגש מהאזהרות, אך כן נשמע להוראותיו של אותו אדם מהעולם הבא, וביצע בדיקת פיזית מקיפה בעקבות השיחה. היא מספרת כי ניהלו שיחה על האזהרות הממוקדות, וכי ערכו את הבדיקה גם כי תכננו להוליד יחדיו תינוק, אך לטענתה הבדיקה הצביעה על בריאות תקינה לחלוטין. 

2. חוזר לטופ: טום קרוז חושף כי סרט הקאלט "אהבה בשחקים" יזכה לסיקוול

השמועות שרוחשות כבר שנים סביב "אהבה בשחקים 2" צוברות תאוצה, וכעת כוכב הסרט טום קרוז אישר כי סרט ההמשך המצופה לקלאסיקה האייטיזית "בהחלט עומד לקרות". קרוז חשף את החדשות בראיון לתוכנית אירוח אוסטרלית במהלך מסע הקידום של סרטו החדש "המומיה", והוסיף כי צילומי הסרט ככל הנראה יתרחשו כבר בשנה הבאה. "אהבה בשחקים" יצא לאקרנים בשנת 1986, גרף יותר מ-356 מיליון דולר בקופות ונחשב עד היום לאחד מסרטי הקאלט המרכזיים בשנות השמונים.

למרות שהפרטים עוד מעורפלים, המגזין " Variety" דיווח כי המועמד המוביל לבימוי סרט ההמשך הוא ג'וזף קוזינסקי, שעבד עם קרוז בסרט "אבדון". לפי השמועות, הסרט יתמקד הפעם בהטסת מל"טים, מה שעשוי להקשות על שיחזור סצנות האקשן המרהיבות שהפכו את הסרט המקורי ללהיט. גם הכוכב השני של "אהבה בשחקים", ואל קילמר, שגילם את יריבו של קרוז ביחידת הטייסים, כשמערכת היחסים הטעונה מינית בין השניים גרמה לסרט להתקבע בזיכרון כייצוג בולט של סאבטקסט הומו-ארוטי.

mako תרבות בפייסבוק