ג'ניפר אניסטון - 1995 (צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images)
צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images

1. רחל אימנו

 "חברים", המתנה שלא מפסיקה לתת. כן, גם אנחנו בילינו כמה שנים במצטבר בצפייה בשידורים חוזרים של פרקים של "חברים", אבל אף פעם לא גילינו במהלך הצפייה מידע חדש שזיעזע את חיינו, וזה בדיוק מה שקרה בסוף השבוע לג'ורדן ד'אמיקו, עורך הבלוג RecentlyHeard שצפה בפרק מהעונה התשיעית וגילה לתדהמתו שלרגע אחד, במקום בו עמדה לפני שנייה רייצ'ל, עומדת מחליפה חייכנית עם חולצת משבצות! זה אינו חלום רע - אלא תוצאה של השימוש הנרחב במחליפים, "Stand-ins", בהפקות הוליוודיות.


2. בינאריות מגדרית

בפינתנו "שטויות די מעניינות מ'מלחמת הכוכבים'": הרובוט הכוכב החדש של "הכוח מתעורר", BB-8, הוא ככל הנראה זכר - כך לפי ניל סקנלן, מנהל סדנת היצורים של ההפקה. "BB-8 היה נקבה בעיניים שלנו, ואז הוא הפך לזכר" אמר סקנלן בראיון, והוסיף כי "הכל חלק מהאבולוציה, לא רק מבחינה חיצונית, אלא גם בצורה בה הוא זז ומחזיק את עצמו". רק נזכיר ש-BB הוא כדור עם עוד חצי כדור עליו.

3. בית הקלפים

אחד הפרויקטים העתידיים המדוברים ביותר בקולנוע בתקופה האחרונה אמור להפגיש בין האקס-מן האהוב גמביט לכוכב צ'נינג טייטום. הפרויקט הזה הספיק לעבור כבר די הרבה שינויים מאז שהוכרז על צאתו לפועל, כשרופרט וויאט, הבמאי של "כוכב הקופים: השחר", גויס לתפקיד אך פרש. עכשיו המוטנט בעל המבטא הצרפתי וחובב משחקי הקלפים מקבל במאי חדש – דאג לימן, שביים את "מר וגברת סמית'" ואת "קצה המחר".

4. בואי נלך לישון

לאחרונה התבשרנו שדיוויד בואי עובד על אלבום חדש, שאמור להיות "מוזר במיוחד" לדבריו. עכשיו אנחנו מקבלים הצצה ראשונה לסינגל הראשון מתוכו ולסרט הקצר (כבר אין קליפים בעולם, רק סרטים קצרים) שילווה אותו. השיר, שזכה לשם "בלאקסטאר" עם סמל קטן של כוכב (כבר אין שמות של שירים בעולם, רק סמלים קטנים), ייצא יחד עם הסרט הקצר ב-19 בנובמבר. עד אז נמשיך לראות את החצי דקה הזאת ולנסות להבין מה הגאון הזה רוצה מאיתנו.

5. הוף הוף טרללה

דיוויד נוסף שמתעקש לעשות דברים מוזרים הוא דיוויד האסלהוף, הכוכב הגרמני של "משמר המפרץ" וגיבור פופ בפני עצמו. עכשיו, בגיל 63, החליט הכוכב לשנות את שמו באופן רשמי לדיוויד הוף, כדי שיתאים בדיוק לכינוי שלו "דה הוף". הוא בישר על השינוי למעריצים בעזרת סרטון יוטיוב בו הוא מציג מה שנראה כמסמך רשמי המעיד על הקיצור. אפילו השם בעמוד ה-IMDB שלו שונה!