1. קופיקו: הדור הבא

יוצר הסדרה "קומיוניטי" דן הארמון מסמן את הפרויקט הבא שלו, והוא מסקרן במיוחד: סרט אנימציה בטכניקת סטופ-מושן שיציג את חייו של מייקל ג'קסון, מנקודת מבטו של לא אחר מבאבלס, שימפנזת המחמד של ג'קסון. הסרט יופק על ידי חברת ההפקות "סטארברנס אינדסטריז" (שהרמון מבעליה) שמתמחה בסטופ-מושן והפיקה את הסרט עטור השבחים "אנומליסה" בשנה שעברה. באבלס, שנכח באולפן בזמן הקלטת האלבום "Bad" והסתובב עם ג'קסון במסעות ההופעות שלו בעולם, ראה כנראה דבר מוזר או שניים בחייו. היום הוא מתגורר במרכז לקופי ענק בפלורידה. 

2. אל המעיין

זאק סניידר, הבמאי שהביא לנו את "300", "השומרים", "איש הפלדה" ובקרוב גם "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", עובד על פרויקט צדדי קטן. כמה קטן? עיבוד קולנועי לספר עב הכרס של איין ראנד, "כמעיין המתגבר". סניידר סיפר בראיון להוליווד ריפורטר על החיבה שלו לספר, וטען כי מדובר ב"תזה על התהליך היצירתי ועל מה זה אומר ליצור משהו". אולפני וורנר (אולפן הבית של סניידר) מחזיקים בזכויות לעיבוד של הספר, וסניידר טען שהוא כבר "התחיל לעבוד על זה קצת". האם עלינו לצפות למונטאז'ים בהילוך איטי של האוורד רורק מתכנן גורדי שחקים? 


3. משוגע אמיתי

קרי פוקונגה, שביים את העונה הראשונה של "בלש אמיתי" ואת הסרט של נטפליקס "חיות ללא לאום", התחיל לעבוד על סדרה חדשה, "Maniac", קומדיה שחורה על גבר ששוקע לעולם דמיוני כדי לברוח ממציאות חייו במוסד לחולי נפש. לסדרה, שתבוסס על סדרה נורווגית בעלת אותו שם מ-2014, אין עדיין בית, ופוקונגה מתכנן ככל הנראה יותר מעונה אחת. עכשיו יהיה לו קל יותר למכור את הרעיון, כאשר ג'ונה היל ואמה סטון - שני שחקני קולנוע מהשורה הראשונה, לוהקו לתפקידים הראשיים וגם יפיקו בפועל את הסדרה. 

4. "נו, זה עם השוטר והסוס פוני" 

אתר חדש מציע שירות שנראה כל כך נחוץ והכרחי, שמדהים לחשוב שהוא לא היה זמין עד עכשיו. What Is My Movie הוא מנוע חיפוש שמאפשר לכם לחפש סרטים שאתם לא זוכרים את שמם על פי פרטים שאתם זוכרים בצורה חופשית. אנחנו עוד לא הצלחנו להתקיל את האתר, מבית Valossa, חברה שעוסקת בניתוח ותיוג סרטוני וידאו. 

5. #קדוש

האפיפיור פרנסיס ממשיך להתחבר לעולם הוירטואלי. הפעם - באינסטגרם. חלפו פחות מ-24 שעות מאז שנפתח החשבון של הכס הקדוש, והוא הספיק להעלות 3 תמונות ולצבור 1.2 מיליון (!) עוקבים. הוא בתורו, לא עוקב אחרי אף אחד, לפחות עד שישו לא יפתח חשבון רשמי. 

Pray for me Rezad por mí Pregate per me صلوا من أجلي Priez pour moi Módlcie się za mnie Rezem por mim Betet für mich Orate pro me

A photo posted by Pope Francis (@franciscus) on