כחלק מגל ההצלחה הענק עליו היא רוכבת בחודשים האחרונים, גל גדות התראיינה לפודקאסט היוקרתי "Awards Chatter" של המגזין "הוליווד ריפורטר". בין הסיפורים על התחלת הקריירה, האודישנים הקשים וההתמודדות עם הביקורת על "וונדר וומן", היא סיפרה על פגישה קצרה עם דונאלד טראמפ בתחרות מיס יוניברס בה השתתפה. גל סיפרה על המפגש עם מי שהפך לנשיא ארה"ב, שהתרחש כיאה לטראמפ בחדר ההלבשה של תחרות מיס יוניברס: "ראיתי אותו (טראמפ) שם... הוא לחץ את הידיים שלנו והציג את עצמו... הייתי לבושה".

אפשר לשמוח על העובדה שהייתה לבושה כשטראמפ הגיח בחדר ההלבשה, כי בתור הבעלים של תחרויות מיס יוניברס ומיס אמריקה עלו לא מעט סיפורים מטרידים על התנהגותו. לאחר שהתפרסמה השיחה המפורסמת בה טראמפ סיפר על הדרך שלו להתחיל עם נשים נשואות (לתפוס אותן באיבר המין, איך אפשר לשכוח), התחילו לצוץ סיפורים על התנהלותו בתחרות היופי.

מתחרה בתחרות מיס אמריקה לנערות סיפרה לאתר "באזפיד" כי טראמפ נכנס לחדר ההלבשה שהיה מלא בנערות בנות 15 ללא בגדים: "אני זוכרת שלבשתי את השמלה ממש מהר כי הייתי כזה 'אלוהים אדירים, יש פה גבר בחדר ההלבשה". שלוש מתחרות אחרות באותה תחרות אימתו את הסיפור.

המנהג של נשיא ארה"ב לפרוץ לחדרי ההלבשה ללא התראה חזר פעמים רבות. מתחרה בתחרות מיס אמריקה 2001 סיפרה: "הוא פשוט התפרץ פנימה, לא הייתה שניה לשים חלוק או כל סוג של לבוש. חלק מהבנות היו חשופות חזה. בנות אחרות היו עירומות. ההיכרות הראשונה שלנו אתו הייתה כשהיינו בחזרה הגנרלית וחצי ערומות כשהחלפנו לביקיני".

טראמפ. כבר מתכונן לקמפיין הבא (צילום: CNN)
צילום: CNN

המתחרה סיפרה כי מנהלי התחרות לחצו על המתמודדות להתחנף לטראמפ למרות שלא היו לבושות: "הוא נכנס פנימה כשאנחנו ערומות, במצב פיזי פגיע, ואז אנשים שעובדים בשבילו אומרים לנו להתחנף אליו, ללכת לדבר איתו, למשוך את תשומת ליבו".

טראמפ לא הגיב להאשמות, אך בתכנית של האוורד סטרן משנת 2005, התרברב בעצמו על המנהג הסוטה: "הייתי הולך לאחורי הקלעים לפני ההופעות, כולן מתלבשות ומתכוננות וכל השאר. אתה יודע, אין אף גבר בסביבה. ולי מותר להיכנס כי אני הבעלים של התחרות. ולכן אני צריך לבדוק את הדברים... 'הכל בסדר?', אתה יודע הן עומדות שם בלי בגדים. אתה רואה את הנשים המהממות האלה. אז אני מצליח לעשות דברים כאלה בלי שיגידו לי כלום". אחרי ששטפנו את עצמנו כדי להעביר קצת את הגועל, נותר רק לשמוח שהתמזל מזלה של גל להיות לבושה כשמנהיג העולם החופשי לעתיד התפרץ לחדר ההלבשה שלה. 

mako תרבות בפייסבוק