את 2013 יזכור קוונטין טרנטינו כאחת השנים הטובות בחייו. בחודש מרץ האחרון עלה הבמאי המוערך לבימת תיאטרון קודאק במהלך טקס האוסקר כדי לקבל את הפסלון המוזהב השני בקריירה (אחרי "ספרות זולה" ב-1994), עבור התסריט ל"ג'אנגו ללא מעצורים". מערבון הנקמה המדמם זכה להערכה רבה מקרב מבקרי הקולנוע ו-425 מיליון הדולר שגרף בקופות, הפכו אותו לסרט הרווחי ביותר בקריירה של טרנטינו. אחרי שהתפזר העשן נשארה רק שאלה אחת פתוחה: לאן יפנה מכאן האיש הכי לא צפוי בהוליווד?

טרנטינו השתעשע לא מעט ברעיון של סרט המשך לג'אנגו (שאותו הגדיר כהמשך ל"ממזרים חסרי כבוד"), אבל כעת מסתבר שהפרויקט הגדול הבא שלו יכלול גיבורים אחרים. אתמול (רביעי) הוא הגיע להתארח בתכנית הלילה של ג'יי לנו כדי לקדם סדרת חוברות מבית DC Comics שתבוסס על הסיפור המצליח מהסרט. לאחר מספר דקות ניסה לנו לברר לאן מועדות פניו של הבמאי. "אני לא יכול להרחיב על זה יותר מדי", השיב טרנטינו, "אבל אני כן אומר שהז'אנר יהיה מערבון נוסף".

אין תמונה
חוזר למערב. קוונטין טרנטינו
"היה לי כל כך כיף לעשות את ג'אנגו ואני כל כך אוהב מערבונים שאחרי שלימדתי את עצמי איך עושים אחד כזה, חשבתי שכדאי לעשות אחד נוסף כשלשם שינוי אני יודע מה אני עושה", הסביר טרנטינו. באתר הקולנוע הפופולארי IMDB מיהרו לעדכן שהסרט החדש ייקרא בשם "Badlanders" ושכוכב המערבונים האיטלקי פרנקו נרו, שקיבל תפקיד קצר בג'אנגו, מועמד לככב גם בו.

כמו במקרה של סרטו הקודם, גם הפעם השם החדש מתכתב עם שמו של מערבון ישן אחר. הפעם מדובר במערבון מ-1958 שבמרכזו שני אסירים לשעבר שזוממים לשדוד את העיירה הקטנה שבה ריצו את עונשם.

>> בואו לפייסבוק שלנו