ג'ונה היל (צילום: Dimitrios Kambouris, GettyImages IL)
השמנמן האהוב עלינו. ג'ונה היל | צילום: Dimitrios Kambouris, GettyImages IL
כן, זה שוב קורה. אחת לכמה חודשים בשנים האחרונות מישהו אומר משהו שאפשר לקשר בדרך מקרית לסרט המשך של "מכסחי השדים" וכולנו שוב מפתחים תקוות מחודשות. האיש שעומד מאחורי הניסיונות החוזרים והנשנים להחזיר את להיט האייטיז לחיים הוא דן אקרויד (ריימונד סטאנץ), שהלהיב את אולפני סוני לנסות ולהחזיר את כוכבי הסרט המקורי לסיבוב נוסף. הניסיון הזה נעצר אצל ביל מארי (פיטר ונקמן), שהבהיר שאין לו שום כוונה לשוב לתפקיד.

הדיונים מול מארי, שנמשכו לאורך תקופה ארוכה, היו למעשה העיכוב המרכזי בניסיונות להניע את גלגלי סרט ההמשך השלישי מחדש. כעת, כשמועמדותו ירדה מהפרק, נראה שבסוני מוכנים לבחון אפשרויות חדשות לקאסט. ג'ונה היל ואמה סטון, שניים מהכוכבים הצעירים המצליחים בהוליווד כיום, קיבלו לאחרונה פנייה מהאולפנים עם הצעה להצטרף להפקה.

אמה סטון ג'ניג'ית
המכסחת הג'ינג'ית? אמה סטון
גורמים בסוני מסרו שהדמויות המיועדות להיל וסטון (שכבר שיתפו בעבר פעולה ב"סופרבאד") ייקראו ג'רמי ואנה. לא ברור עדיין מה סיפור הרקע שלהן, אבל נראה סביר להניח שהשניים משתייכים לדור החדש של הלוחמים ברוחות. אולי אפילו הצאצאים שלהם. היל וסטון טרם השיבו להצעה, אבל באולפנים כבר מתחילים לפתח אופטימיות זהירה. שמות כאלה על הפוסטר יכולים להפוך את פרויקט שנראה רק לפני כמה ימים כמו ספקולציה לשובר קופות פוטנציאלי.

>> בואו לפייסבוק שלנו