רוצים אופציה אחרת? הנה כולן:

פיקסלים

אתם ככל הנראה סתם מחפשים קומדיה קלילה שתעביר לכם את הזמן במזגן של הקולנוע, אז אם אין לכם אלרגיה לאדם סנדלר ולהומור שלו, לכו על הקומדיה הזו שטוענת שחייזרים מנסים להשמיד אותנו באמצעות משחקי וידאו של שנות השמונים. ג'נה מורוני וטיריון לאניסטר הם הפתעה נעימה.

ערים של נייר

טינאייג'רים בחופש. אי אפשר איתם, אי אפשר לשלוח אותם לקולנוע כי הם יתעקשו להתפלח לסרטים גסים. אז הנה סרט שאולי יעניין את האיכותיים שביניהם, שעוסק בסיפור אהבה צעיר וטרי של נער ושכנתו. ג'ון גרין ("אשמת הכוכבים") הוא שוב הסופר שעליו מתבסס התסריט, כך שקשה לומר שזה סרט מזמוזים קלאסי, אבל אפשר לבנות סביבו דייט בכיף.

אסון מהלך

תנו לנו לנחש – חשבתם ש"מסיבת רווקות" הוא סרט מצחיק וגאוני. במקרה הזה, הנה לכם עוד מאותו הדבר, הפעם פרי עטה ובכיכובה של איימי שומר, אחת הקומיקאיות הכי טובות כרגע בארה"ב. ג'ד אפטאו על כס הבמאי, מה שמבטיח משהו קצת מצחיק, קצת חביב, קצת מוזר, קצת איטי וקצת רומנטי.

משימה בלתי אפשרית 5: אומת הנוכלים

מה כבר יש לנו לספר לכם על הסרט הזה שאתם כבר לא יודעים או יכולים לנחש בעצמכם? טום קרוז יהיה שם, פיצוצים יהיו שם, גאדג'טים מופרכים יהיו שם, סצנות אקשן שבהן או כמעט מת אבל בעצם לא יהיו שם. אתם מכירים את השטאנץ וככל הנראה לא שבעתם. אז בתיאבון.

איימי

כל מי שראה את הסרט הזה דיווח על מפלים דמעות שלא פוסקים, במהלכו ולאחריו. חובבי מוזיקה מושבעים ודאי ירוצו לקולנוע, גם חובבי דוקומנטרי ירצו לבדוק מה הקטע, וכל השאר האנשים ככל הנראה אוהבים את איימי ווינהאוס ורוצים לדעת מה קרה לה ו/או לשמוע שירים שלה. לכו על זה.

ארבעה מופלאים

אתם סבבה עם אקשן אבל צריכים גם קצת אפקטים ופנטזיה בסלט הקולנועי שלכם, אולי גם תלת מימד. אז הנה סרט אקשן מבית היוצר של מארוול, בערך, על ארבעה גיבורי על עם כוחות שצריכים להשמיד את העולם. סתם בדקנו אם אתם מרוכזים, הם צריכים להציל את העולם כמובן. יצליחו לדעתכם?

הנסיך הקטן

קולנוע בשבילכם הוא שעה וחצי של שקט בזמן החופש הגדול, אז הנה סרט שאפשר לקחת אליו את הילדים. מדובר על עיבוד סטופ-מושני לספר הילדים שגדלתם עליו והילדים שלכם ככל הנראה לא יכירו לעולם. הם ייהנו מהאנימציה, אתם תשחקו במשחק ה"מאיפה הקול הזה מוכר לי?".

מה כבר יכול לקרות?

סרט קומדיה ישראלי? רק הפרמיס הזה עושה חשק לבדוק במה מדובר, כי בשנים האחרונות אנחנו באינפלציה מקומית של דרמות ודוקומנטרי. דובדבני וקובץ' מככבים בתור צמד שזכו בהגרלה כלשהיא וכעת נאלצים לברוח מכל מי שהם מכירים. עפר שכטר ורמי הויברגר גם שם. אז מה באמת הדבר הכי גרוע שיכול לקרות.