1. ספייק קפוץ לי

הסרט החדש של ספייק לי, המציג עיבוד מודרני של המחזה "ליזיסטרטה" בשכונות רוויות האלימות של שיקגו, ממשיך לעורר מחלוקת. המוזיקאי יליד שיקגו צ'אנס דה ראפר הצטרף בסוף השבוע לדיון על "שי-ראק" בסדרה של ציוצים שלא מותירים מקום לספק – הוא לא בעד הסרט.

"תנו לי להיות האחד משיקגו שיאמר לכם באופן אישי שאנחנו לא תומכים בסרט הזה כאן"

"החרא הזה מקבל אפס אהבה כאן. זה חרא מטופש וזה חבורה של אנשים לא מכאן שאומרים לכם לתמוך בחרא הזה"

"האנשים שיצרו את החרא הזה לא עשו זאת כדי 'להציל חיים'. זה נצלני ובעייתי"

"בנוסף הרעיון שנשים שימנעו מסקס יפסיקו רציחות הוא פוגעני והוא סטירה בפרצוף לכל אמא שאיבדה כאן ילד"

"אתה לא עושה שום עבודה עם ילדים בשיקגו, אתה לא חי כאן, אף פעם לא ראית מישהו מת כאן. אל תאמר לי להיות רגוע"

2. הניצוץ הגאוני

הסופר האגדי סטיבן קינג צפה בסוף השבוע בפרק השמיני של העונה השנייה והנהדרת של "פארגו" (אתם יכולים לתפוס אותו ב-VOD של HOT), והחליט לפרגן בעמוד הטוויטר הפופולרי שלו. בציוץ שזכה לאלפי לייקים ושיתופים, כתב קינג:

"יכול להיות שהפרק הנוכחי של 'פארגו' הוא הדבר הכי טוב בטלוויזיה בשלוש השנים האחרונות. מבעית וקורע מצחוק"

3. הפוטושופ מתעורר

לצד החדשות הבלתי פוסקות שמפזר מערך היח"צ האימתני של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", הסרט החדש בסדרה כיכב בסוף השבוע גם במיני שערורייה: הפוסטר הסיני של הסרט הופץ ברשת, והגולשים זעמו לגלות כמה שינויים שנעשו בו. המרכזי שבהם: כיווץ משמעותי של דמותו של השחקן השחור ג'ון בויגה, שמגלם את הדמות הראשית בסרט, פין. שינויים נוספים שנעשו בכרזה רומזים גם הם על ניסיון "להלבין" את הסרט, כאשר דמויותיהם של לופיטה נוינגו, אוסקר אייזק וצ'ובאקה נמחקו ממנו לחלוטין. אגב - זו אינה הפעם הראשונה שההשתתפות של בויגה בסרט יוצרת מהומה.

4. דקירה קונספטואלית

במוזיאון האמנות השוויצרי במיאמי התרחשה בסוף השבוע דרמה כאשר אחת המבקרות תקפה מבקרת אחרת בעזרת סכין. השתיים פונו משם על ידי אנשי הביטחון - התוקפת לתחנת המשטרה והמותקפת לבית החולים – אך חובבי האמנות שחזו באירוע לא לקחו את העניין ללב. רובם, מתברר מדיווח באתר “People”, חשבו שמדובר במיצג אמנותי או בהופעה מסוג כלשהו. גם סרט הסימון שהותירה אחריה המשטרה נתפס כחלק מתצוגה אמנותית. עוד פרטים - כאן.