ג'ארד לטו הוא שחקן טוטאלי, זה לא דבר מפתיע, או חדש, לאף אחד מאיתנו. כשהוא נכנס לתפקיד הוא נכנס לדמות גם מחוץ לסט הצילומים, ומי שגילו את זה כבר לפני שנה היו חבריו לקאסט "יחידת המתאבדים", לאחר ששלח להם קונדומים משומשים, גופה של חזיר ועכברושים חיים (סורי, מרגו רובי, אנחנו בטוחים שזה לא אישי), כאחרון הג'וקרים.

כעת, עם חזרתו למסכינו בתפקיד הנבל הראשי והעיוור של "בלייד ראנר 2049", ניאנדר וואלאס, לטו החליט שוב לקחת את התפקיד צעד אחד קדימה ולהשתמש בעדשות מגע שיעוורו אותו. אבל לטו, כיאה ללטו, לא עצר שם. במאי הסרט הקנדי, דני ווילנב, סיפר ל"וול סטריט ג'ורנל": "כולנו שמענו סיפורים על ג'ארד, איך שהוא נכנס לתפקידים שלו, אבל אפילו זה לא הכין אותנו למה שעומד לקרות. הוא נכנס לחדר, והוא לא היה יכול לראות כלום. הוא הלך עם עוזר צמוד, מאוד לאט. זה היה כמו לצפות בישו נכנס לתוך בית מקדש. כולם פתאום השתתקו, וזה היה מעין רגע קדוש. כולם היו המומים. זה היה כל כך יפה ועוצמתי - התרגשתי עד כדי דמעות. וזה היה רק טסט למצלמה!".


אוקיי, לנו זה נשמע כמו תגובה *קצת* מוגזמת. בכל זאת, הוא לא השחקן הרואה הראשון שנאלץ לגלם דמות עיוורת, ר"ע מייסי וויליאמס/אריה שהשתמשה בעדשות זהות לתפקידה בעונה השישית של "משחקי הכס". היא, אגב, תיארה את החוויה כ"דבר הכי מכאיב שהיא עשתה אי פעם". אבל לאור הצלחתו בתפקיד הג'וקר ב"יחידת המתאבדים" - שבמצטבר הופיע בו אולי 5 דקות, ועדיין היה הדבר הכי טוב בסרט - אנחנו נוטים להאמין שהוא לא יאכזב גם ב"בלייד ראנר" המחודש, על אף שסיפר כי בניגוד לתפקיד הג'וקר - הפעם הוא לא נהג באותה אינטנסיביות. "לא צללתי לעומק כמו שאוליע שיתי בעבר, אבל עדיין נשארתי מאוד בפוקוס. אני משוגע, אבל לא מטורף".

למרבה השמחה, לא נצטרך לחכות עוד הרבה כדי לגלות, כי "בלייד ראנר 2049", בכיכובם של האריסון פורד, ריאן גוסלינג, רובין רייט ודייב באוטיסטה, ייצא ממש עוד רגע - ב-6 באוקטובר 2017. 

mako תרבות בפייסבוק