עם הפיכתו של "וונדר וומן" לאחד מהסרטים הכי מצליחים של השנה - הכנסותיו עברו את רף חצי מיליארד הדולר כשבועיים בלבד (!) לאחר יציאתו - גל גדות היא כנראה השחקנית העולה המדוברת ביותר בהוליווד בימים אלה. בהתאם לכך, ולצד ביקורות מצוינות מצד המבקרים והצופים כאחד, הייתם כנראה מצפים לשמוע שהכוכבת הישראלית גם השתכרה באופן מכובד בהתאם, לא?

על פי אתר "The Daily Dot" - אפילו רחוק מזה. גדות, לדבריהם, קיבלה שכר בסך 300 אלף דולר בלבד, כחלק מהחוזה על שלושת הסרטים להם התחייבה - "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", ו"וונדר וומן" ובהמשך "ליגת הצדק" - שעל כל אחד מהם היא תקבל את הסכום המדובר. אפשר רק להניח שבעקבות הצלחת הסרט המדובר היא תקבל בונוסים שמנים, ועם זאת - קשה שלא לתהות בקול: האם גם לגבר שמוביל סרט גיבורי על של חברת ענק כמו DC היו משלמים משכורת כה נמוכה (במונחי הוליווד, כמובן)? 

ובכן, גם כאן התשובה מפתיעה - כי מסתבר שאפילו כריס אוונס הרוויח את אותו הסכום בדיוק על "קפטן אמריקה" (הראשון בסדרת הסרטים של גיבור העל של מארוול). ועם זאת, בסרט "הנוקמים" הראשון, הוא כבר הרוויח בין 2-6 מיליון דולר אחרי בונוסים. אבל אם חוזרים לעולמות DC - בהשוואה, הנרי קאביל קיבל 14 מיליון דולר על השתתפותו בסרט הראשון בסדרת סופרמן בכיכובו, "איש הפלדה".

החדשות הטובות? החוזה מדבר על שלושת הסרטים הנ"ל בלבד, כך שעם הגעתה ל"וונדר וומן 2" - וכולנו יודעים שיהיה "וונדר וומן 2" - אפשר רק להניח שגדות כבר תרגיש יותר בנוח לדרוש מה שמגיע לה כשם הכי חם בעולם כרגע.

mako תרבות בפייסבוק