1. מג'יק גמביט

צ'נינג טייטום ממשיך לבסס את מעמדו בתור שחקן חמוד שיודע לעשות פאן מצד אחד, אבל משתתף בסרטים גרועים מצד שני. אחרי חרושת שמועות רצינית ורבת תהפוכות, פורסם אמש שטייטום אכן יגלם את האקס-מן גמביט בעל המבטא המעצבן (הוא קייג'ון, הם צרפתים, מניו-אורלינס), חבילת הקלפים המפורסמת והיכולת לטעון חפצים באנרגיה ולפוצץ אותם. את הסרט, שעתיד לצאת בסוף 2016, יביים רופרט ווייאט שביים את "כוכב הקופים: המרד" המוצלח ואת המותחן "המהמר" עם מארק וולברג מהשנה שעברה. טיילור קיטש (שמככב בימים אלו בעונה השנייה של "בלש אמיתי") גילם את המוטנט זורק הקלפים ב"אקס-מן המקור: וולברין". אנחנו מאוד מקווים שטייטום יעשה עבודה טובה יותר.

2. מכסחות השדים ישר לווריד

לאחרונה נדמה שטרנד ה"מפורסמים הולכים לבתי חולים בתחפושות" השתלט על האינטרנט. אחרי ג'ק ספארו וקפטן אמריקה, הגיע תורן של "מכסחות השדים" החדשות לשמח ילדים חולים – עוד לפני שהסרט בכיכובן יצא. המכסחות מהריבוט המצופה של פול פייג - מליסה מקארת'י, קריסטין וויג, קייט מק'קינון ולזלי ג'ונס – הגיעו לבית החולים בבוסטון עם החליפות המוכרות מהאייטיז היישר מהצילומים. כריס המסוורת' בלט בהיעדרו.

Floating Hospital for Children at Tufts Medical Center patients got a huge surprise today when Ghostbusters stars...

Posted by Tufts Medical Center on Saturday, August 1, 2015

3. מאתיים-לנדר?

עוד קלאסיקת קאלט שעושה את דרכה חזרה למסכים היא "זולנדר" של בן סטילר. דוגמן העל הכי טיפש בעולם מ-2001 ישוב בסרט המשך בשנה הבאה, ואחרי ויצים קטנים של יח"צ והכרזות ליהוק מעניינות (קניה ווסט, קים קרדשיאן, פנלופי קרוז, ג'סטין ביבר ועוד) מגיע לראשונה טיזר אמיתי לסרט. הטיזר, שמלווה בקול ממוחשב סטייל סטיבן הוקינג, הספיק במהלך הסופ"ש לדלוף לרשת, לרדת מהרשת, ולחזור בגרסה רשמית.

 

4. תמות כבר, תמות

נדמה שהיח"צ של ווסטרוז-HBO ממשיך לנסות לעשות את הלא ייאמן ולהמאיס על כולנו את הסדרה שהפכה לאהובה בעולם. מבול ההדלפות, הקריצות, הרמזים והקשקושים ממשיך למלא את חיינו בזמן שהסדרה בפגרה. כעת חושף נשיא הרשת מייקל לומברדו בפאנל של הסדרה שלסדרה יהיו לפחות עוד 3 עונות נוספות של דם, זרע ודמעות – כלומר 8 בסך הכל. "אני חושב ששבע עונות בלבד אף פעם לא היו אופציה, השאלה היא כמה נמשיך מעבר לעונה השביעית" הוא אמר, והוסיף ש"מפיקי הסדרה מרגישים שכנראה יהיו שתי עונות נוספות אחרי השישית. הייתי שמח אם הם היו משנים את דעתם, אבל ככה זה נראה כרגע". ובזווית העוד יותר מאוסה של שבע הממלכות – השאלה ג'ון סנואו חי או מת? – לומברדו אומר (בתרגום חופשי) "מת זה מת כמו מת הוא מת". את המעריצים (שעדיין לא נמאס להם מהסיפור הזה) זה לא מרשים, והם ממשיכים לעקוב באדיקות אחרי אורך השיער ולו"ז הטיסות של קית' הרינגטון שמגלם את סנואו.