למרות שמאחוריו 20 שנות קריירה כשחקן, ג'ארד לטו מעולם לא התמחה בשוברי קופות, אך לא מן הנמנע שזכייתו בפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על "מועדון הלקוחות של דאלאס" תשנה את האופן בה מתייחסים בהוליווד לשחקן. כעת נראה שלטו מתכוון לעשות צעד משמעותי בקריירה שלו כשלראשונה ישחק בסרט גיבורי על ושובר קופות פוטנציאלי.

על פי שמועות, לטו הוא מועמד מוביל לגלם את דמותו של הג'וקר ב"Suicide Squad", סרט הנבלים החדש מבית DC, זאת למרות שמאז צילומי "מועדון הלקוחות של דאלאס" החליט השחקן לקחת הפסקה ממשחק כדי להתמקד בקריירה המוזיקלית שלו כסולן "30 Seconds to Mars". במידה וזה יקרה ייכנס השחקן לתפקיד אותו גילמו בעבר ג'ק ניקולוסון והית' לדג'ר המנוח, שגם זכה באוסקר בשנת 2008.

האביר האפל (צילום: באדיבות yes)
יתעלה על לדג'ר? | צילום: באדיבות yes
"Suicide Squad" הוא אחד משורה של סרטי ענק שהוכרזו על ידי אולפני וורנר ו-DC קומיקס, שאחרים לטרילוגיית באטמן ועתידים לשחרר את "באטמן נגד סופרמן" המדובר ב-2016. הסרט מבוסס על עלילת קומיקס לפיה מגייסת ממשלת ארצות הברית כמה מהנבלים הגדולים ביותר בהיסטוריה למשימה חשאית.

מלבד שמו של לטו מוזכרים כוכבים נוספים בפרויקט כמו וויל סמית, טום הארדי וריאן גוסלינג, אך עדיין לא יצאה הודעה רשמית לגבי השחקנים שישתתפו בו.