1. העולם התחתון: מגישה בפוקס ספורטס חשפה את תחתוניה בשידור

מגישה ארגנטינאית בערוץ הספורט של רשת פוקס סבלה בסוף השבוע מתקלת מלתחה מביכה במיוחד בשידור. אלינה מוינה סיפרה בשידור על ההכנות לאולימפיאדה המתקרבת בריו, הרימה בטעות את שמלתה וחשפה את תחתוניה. הסרטון של התקלה הפך לויראלי, והמגישה הפכה לשיחת היום בדרום אמריקה. היא לא התרגשה יותר מדי ואפילו שיתפה כתבה על המקרה בחשבון הטוויטר שלה

עוד ב-mako תרבות: 

2. מלחמת עולם: פרשן ב-ESPN נגד בת הזוג של סטפן קארי

עולם חדשות הספורט לא מאכזב וממשיך לספק כותרות עסיסיות. הפעם, בארה"ב, שם מתכוננים למשחק האחרון בסדרת הגמר של ה-NBA שיתקיים הלילה (א'). שני הכוכבים של הסדרה - לברון ג'יימס וסטפן קארי - מושכים את מרבית תשומת הלב, וגם בנות זוגם לא נותרות מחוץ לאור הזרקורים. איישה קארי, בת הזוג של כוכב גולדן סטייט, נקלעה לעימות עם פרשן רשת ESPN סטיבן א. סמית', שהגיב בשידור לציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה אחרי המשחק השישי בסדרה בו טענה שהמשחק היה מכור. בציוץ, שנמחק לאחר מכן, כתבה קארי "איבדתי כל כבוד, סליחה, אבל זה לגמרי מכור בשביל כסף... או רייטינג". 


סמית' תקף את קארי בשידור וטען כי תפקידה הוא להיות יפה ולייצג את בעלה ואת הקבוצה בה הוא משחק. בנוסף, השווה סמית' את קארי לבת זוגו של לברון ג'יימס, סוואנה. קארי הגיבה על טענותיו בטוויטר וכתבה "סמית', למה אתה מעמיד שתי נשים זו מול זו? אתה זה שלא מתנהג כראוי". 

3. מפגש ענקים: ג'.ר.ר מרטין וסטיבן קינג נפגשו

מחוץ לעולמות הספורט, התקיים בסוף השבוע מפגש ענקים שהלהיב מאות אלפי גולשים. ג'.ר.ר מרטין, היוצר של סדרת הספרים "שיר של אש וקרח" עליה מבוססת "משחקי הכס", נפגש עם ענק ספרותי אחר - סטיבן קינג. השניים נפגשו באירוע ספרותי באלבקרקי, ניו מקסיקו, ומרטין ראיין את קינג על ספרו החדש "End of Watch". במפגש, שלא צולם בוידאו לצערנו, התוודה מרטין שהוא מקנא בקינג על הקצב המהיר בו הוא כותב.