כמו בהרבה מאד מקרים לאורך השנה, גם הסופ"ש האחרון בטבלת שוברי הקופות מספר שני סיפורים מקבילים: מצד אחד המבקרים, שקיבלו את "מליפיסנט" בקרירות רבה (ציון 50 ב"Rotten Tomatoes"), אבל מנגד הצופים ובעיקר הצופות נהרו לאולמות והכניסו לכיסה של דיסני לא פחות מ-70 מיליון דולר. זוהי הפתיחה הטובה ביותר אי פעם לסרט בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי. כשמוסיפים לסכום הזה 100 מיליון דולר נוספים שהגיעו מרחבי העולם, מגלים שעלויות ההפקה העצומות כוסו כמעט במלואן.

עיקר הצופים ב"מליפיסנט" היו, כאמור, צופות (60 אחוז) כשמחצית מתוכן בגילאי 25 ומעלה. אחת הסיבות לכך יכולה להיות הסרט השני שיצא השבוע: "מיליון דרכים להתפגר" של סת' מקפרלן. הקומדיה הוולגרית של יוצר "איש משפחה" ו"וטד" משכה אליה בעיקר גברים וקיבלה ביקורות נוראיות (ציון 33 ב"Rotten Tomatoes"). 17 מיליון הדולר שהכניס הסרט בצפון אמריקה הם פחות משליש בהשוואה לפתיחה של "טד". למעשה מדובר בפתיחה גרועה יותר מכמה מהסרטים הכושלים ביותר של השנה שעברה בקולנוע. מקפרלן עדיין צפוי להחזיר את ההשקעה בשבועות הקרובים ולייצר רווחים, אבל לא בטוח שהאור הירוק לסרטו הבא יגיע כל כך מהר.

והיה גם עוד סרט חדש השבוע, אלא ש"קצה המחר" של טום קרוז ואמילי בלאנט עשה את הבכורה שלו דווקא בעולם ויגיע לארה"ב רק בסופ"ש הקרוב. למרות הביקורות המצוינות להן זוכה המותחן הבדיוני, הפתיחה ב-28 שווקים בעולם הניבה הכנסות של 20 מיליון דולר בלבד. עם זאת רק בסופ"ש הבא יגיע הסרט לשווקים חזקים באמת כמו רוסיה, סין, צרפת ושווקי אסיה. באולפני וורנר מצפים לכבוש את הפסגה בשבוע הבא, אבל צפויים להיתקל במסחטת הדמעות העונה לשם "אשמת הכוכבים".

בין לבין ממשיך "אקס-מן: העתיד שהיה" להעשיר את המוטנטים ויוצריהם. הכנסות השבוע השני הביאו את הסרט להכנסות בינלאומיות של 500 מיליון דולר, מהם 38 מיליון בצפון אמריקה, שאפשרו לו להישאר במקום השני בטבלה. במקום הרביעי ממשיך "גודזילה" לדשדש עם 27 מיליון שהוסיף לחשבון. על פניו מדובר בהרבה כסף, אבל כשנסכם את הקיץ הזה נגלה שמדובר באחד משוברי הקופות הפחות מצליחים של השנה.

חמשת הגדולים בארה"ב

"מליפיסנט" (שבוע 1) – 70 מיליון

 "אקס-מן: העתיד שהיה (שבוע 2) – 32.6 מיליון (162 מיליון סך הכל)

"מיליון דרכים להתפגר (שבוע 1) – 17 מיליון

"גוזזילה" (שבוע 3) – 12.2 מיליון (174 מיליון סך הכל)

"תקועים בחופשה" (שבוע 2) – 8.4 מיליון (29.6 מיליון סך הכל)