הרבה מאד כסף גדול מתגלגל בהוליווד לאורך השנה, אבל אנחנו זוכים לקבל בעיקר את הסכומים שהסרטים הגדולים מרוויחים בקופות. אבל לא מעט מזומנים עושים את דרכם אל הכוכבים הגדולים של תעשיית הקולנוע, אלו שמכניסים עבור כמה חודשי צילומים סכומים שגם שנים של עבודה לא יצליחו לספק לנו.

אן הת'אוויי אוסקר (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
אני רוצה להודות למנהל הבנק שלי על שנים של סבלנות למינוס | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL
מגזין "Parade" חשף השבוע כמה מהמשכורות המסקרנות של מפורסמים מתחומי התרבות, הבידור והספורט בכתבה מיוחדת. מהנתונים עולה שאן הת'אוויי, שכיכבה בשנה האחרונה ב"עלייתו של האביר האפל" ו"עלובי החיים", זכתה למשכורת ממוצעת של 10 מיליון דולר. צ'אנינג טייטום, ששדרג את מעמדו בעקבות הצלחת "מג'יק מייק", הרוויח 15 מיליון דולר עבור הופעתו כחשפן.

הורג אותם ברכות (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג)
30 מיליון או שאני לא יורה קפצון | צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג
בראד פיט, ככל הנראה כוכב הקולנוע הפופולארי ביותר בעולם כיום, כיכב בסרט עצמאי קטן אחד ("הורג אותם ברכות") ב-2012. את המחסור הזה הוא עומד להשלים בשנה הקרובה עם לא פחות מארבעה סרטים בכיכובו, ביניהם: "מלחמת העולם Z" ו-"עבד 12 השנים". אם תרצו ללהק את פיט גם לסרט שאתם מצלמים היום, תצטרכו להיפרד בממוצע מ-35.5 מיליון דולר. פיט, אגב, הרוויח 7 מיליון דולר בשנה החולפת. רק עבור השתתפותו בפרסומת הביזארית מאד של בושם שאנל 5.

אלנה בשמלה ורודה
מאמא תהיה כל כך גאה
גם טאלנטיות טלוויזיה בתחילת דרכן, מסתבר, מכניסות הביתה סכומים מכובדים מאד. אלנה תומפסון, הלא היא האני בו בו, שהוכתרה כאן לילדה החשובה ביותר של העשור, היא אחת מכוכבות הריאליטי הגדולות בעולם כיום. התכנית בכיכובה, שהפכה ללהיט יוצא דופן בשנה שעברה, שילשה את הסכום אותו היא מקבלת עבור כל פרק של גאוניות רדנקית. על פי ההערכות מרוויחה תומפסון כ-50,000 דולר לכל פרק בעונה הנוכחית.

כשאלנה תומפסון תגדל היא בטח תרצה להיות סופיה ורגרה. הכוכבת הקולומביאנית של "משפחה מודרנית", היא ככל הנראה המרוויחה הגדולה ביותר מבין חברי הקאסט של הקומדיה המצליחה. בשנה החולפת הרוויחה 21 מיליון דולר, חלק לא מבוטל מהם בתפקידה השני, כפרזנטורית של חברת "פפסי". בקיצור, מחפשים פתרון מוצלח להסבת מקצוע? כדאי שתתחילו לשנן טקסטים.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו