ג'ים פרסונס קנה לעצמו תהילת עולם בתפקיד שלדון בסיטקום "המפץ הגדול", החנון על הסקאלה שכבש את לבבות הצופים ברחבי העולם. עם זאת, כמו שגילו כוכבי טלוויזיה קודמים כמו מאט לבלנק (ג'ואי מ"חברים") וג'ייסון אלכסנדר (ג'ורג' מ"סיינפלד"), דמויות אהובות מדי עלולות לתקוע לך את הקריירה בגלל טייפ קאסט מגביל. במקרה של שלדון, הדמות המוזרה והייחודית מאיימת להטיל צל על תפקידיו הבאים של פרסונס. אז מה יעשה השחקן שרוצה להשיל מעצמו את דימוי החנון המתוק? ישתתף בסרט על רוצח סדרתי, כמובן.

הסרט "Extremely Wicked, Shockingly Evil, and Vile", שצילומיו החלו בשבועות האחרונים, עוקב אחר סיפורו של הרוצח הסדרתי הידוע לשמצה טד בנדי, אותו יגלם אליל הנערות זאק אפרון. דמותו של בנדי מהווה פניית פרסה גם עבור הכוכב הצעיר, שהקריירה שלו התבססה עד כה על זיו פניו ומוצקות שריריו.

Meet Ted. #behindthescenes

A post shared by Zac Efron (@zacefron) on

הסרט, שיבוים על ידי ג'ון ברלינג'ר, יסופר מנקודת מבטה של בת זוגו של בנדי, אליזבת קלופפר, שחיה עמו תקופה ארוכה מבלי לדעת על מעשיו. פרסונס יגלם את דמותו של התובע הציבורי שהכניס את בנדי לכלא, השחקנית העולה לילי קולינס תגלם את דמותה של קלופפר, קאיה סקולדריו ("סקינס", "שודדי הקאריביים") תגלם את אשתו לשעבר קרול אן בון והשחקן הוותיק ג'ון מלקוביץ' יגלם את דמותו של התובע במשפט.

Courtroom sets the scene. What’s the verdict, @joeberlingerfilms?

A post shared by Lily Collins (@lilyjcollins) on

טד בנדי נחשב לאחד הרוצחים הסדרתיים המפורסמים בהיסטוריה, לאחר שהודה ברצח של 30 נשים והוצא להורג בשנת 1989, למרות שהמספר האמיתי של קורבנותיו אינו ידוע. בנדי היה אדם נורמטיבי למראה, משכיל ובעל קסם אישי רב. הוא נהג לפנות לנשים צעירות בקמפוסים ברחבי ארה"ב, לפתוח עמן בשיחה ואז לחטוף ולרצוח אותן באתר מבודד.

Left: Ted Bundy Right: Zac Efron as Ted Bundy for “Extremely Wicked. Shockingly Evil and Vile” Zac resembles Ted so well it’s scary  can’t wait for the movie!❤️

A post shared by JOKER (@jaredstartedajoke) on

בנדי לא הסתפק ברצח ונהג לבצע מעשים נקרופיליים בגופות קרבנותיו, ואף כרת את ראשן של ארבע מהקורבנות ושמר את הראשים בדירתו למזכרת. בחלק ניכר מהתקופה בה ביצע את מעשיו, בנדי ניהל במקביל גם חיים נורמליים עם בת זוגו קלופפר, שלטענתה לא ידעה על מעשיו המזוויעים.

mako תרבות בפייסבוק