ג'ניפר לורנס אקס מן (צילום: 20th Century Fox)
מתאים לך כחול | צילום: 20th Century Fox
"אקס מן – העתיד שהיה", סרט ההמשך ל"אקס מן: ההתחלה" (שאתחל מחדש את הסיפור של הסדרה), צפוי לצאת לאקרנים רק בחודש הבא, אבל בהוליווד ממשיכים כמו תמיד לחשוב קדימה. עד כה, רק דמות אחת מהצוות של אקס מן זכתה לספין אוף משלה – וולברין, בכיכובו של יו ג'קמן. סדרת "הנוקמים", לשם ההשוואה, בנוי כולה על בסיס של סדרות סרטים אינדיבידואליות, ביניהן: "איירון מן", "קפטן אמריקה" ו"ת'ור". 

כרגע עומד על הפרק ספין אוף סביב דמותה של מיסטיק, בגילומה של ג'ניפר לורנס. סימון קינברג, אחד ממפיקי "אקס מן", טען השבוע בראיון שבאולפנים ישמחו לאמץ את לורנס לסרט חדש בכיכובה. "אני אוהב את מה שג'ניפר לורנס עשתה עם הדמות של מיסטיק. אני מרגיש שדווקא בגלל ש"אקס מן" מכיל אנסמבל כוכבים מרשים, יש מקום לסרט סולו."

לורן סולר דונר, מפיקה נוספת, מסבירה את ההתלהבות סביב ההחלטה להמשיך עם המותג של "אקס מן": "עד כה הייתה אמונה ב'פוקס' (האולפן שמפיק את הסדרה) שאין ערך אמיתי בספינאופים. היום הם מבינים שזה לא נכון, ולכן החלטנו ללכת על זה", היא מספרת. "באופן אישי, הייתי רוצה לראות את סרט של "גמביט" או "דדפול" (שתי דמויות נוספות בעולם של אקס מן) בסרט משל עצמם". אם זה אכן יקרה, מדובר בהחלטה מפתיעה בהתחשב בכך שמדובר בשתי דמויות שלא הופיעו עד כה בסדרת הסרטים. יחד עם זאת, ייתכן שהשניים יופיעו בסרט הבא בסדרה "X-Men: Apocalypse", שעתיד לצאת רק בשנת 2016.

נראה שמעריצי הסדרה מסכימים עם סולר דונר ופחות נלהבים מסרט על דמותה של מיסטיק. במשאל שנערך באתר האינטרנט של "Entertaiment Weekly", נראה שהקוראים מעדיפים ספין אוף של דדפול (24%), גמביט (21%) או אקס-פורס (18%). מיסטיק משתרכת מאחור (11%) ביחד עם מגנטו (8%).