נגיני, נחשת המחמד של לורד וולדרמורט מספרי "הארי פוטר", מופיעה בסרטים כדמות אנימציה ממוחשבת. מן הסתם. אבל על מנת להגיע למראה והתנועות האותנטיות ביותר, הצוות של סרטי "הארי פוטר" ליהק שחקנים אמיתיים - נחשים ונחשות שדיגמנו עבור האנימציה.

לקראת יציאת הסרט "חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד", בו נחשף עברה של נגיני כאישה בשר ודם, "האפינגטון פוסט" יצאו למשימה עיתונאית חשובה ובהולה, וניסו לברר מה עלה בגורלם של אותם הנחשים. מכיוון שלנחשים הוליוודיים אין עמודי IMDb, הם החלו להרים טלפונים לחברות שמשדכות בין תעשיית הקולנוע והטלוויזיה לחיות מכל הסוגים, והגיעו לאחד הנחשים ששימש כבסיס לדמות של נגיני החל מהסרט השביעי בסדרה, אז היא עברה מתיחת פנים (או נשל?).

הם הגיעו רק לאחד מהנחשים האלה - פיתון מרושת טיקי, שהחליף את הנחש שדיגמן את תנועותיה של נגיני בסרטים החמישי והשישי אחרי שזה הזדקן והתקשה לבצע את הפעלולים שנדרשו ממנו. עוד לפני שקיבל את הג'וב בסדרת "הארי פוטר", טיקי היה אורח קבוע בסדרות טבע וגם הופיע בסדרת הדוקו של דיוויד אטינבורו "החיים בדם קר", כך שחיי הזוהר לא היו זרים לו. בסדרה ההיא, אגב, הוא זכה לתפקיד אכזרי לא פחות וצולם כשהוא טורף ומעכל צבי:

ואתם חשבתם שנגיני היא בד-אס. ומה עלה בגורלו של טיקי הכוכב? לא דברים טובים. "לצערי, הוא אובחן כסובל מסרטן ב-2015", סיפרה מתאמת פעילות בעלי החיים ג'ולי טוטמן, "ושלחנו אותו לבית החולים הווטרינרי 'רויאל וטרינרי קולג' לניתוח, מה ששיפר מאוד את מצבו. אבל הסרטן חזר והווטרינרים חשבו שמוטב להרדים אותו". טוטמן ציינה גם שטיקי היה הפיתון המרושת הידודתי ביותר שפגשה. תחולת החיים של פיתונים היא כ-30 שנה, וטיקי הלך לעולמו בגיל 21, כך שזו סטטיסטיקה טובה בסך הכל, ומי שחובב פרטים מגעילים ואיזוטריים ישמח לדעת שטיקי פוחלץ וגוויתו הועברה לשימור.