האם הקארמה סוף סוף הדביקה את הקצב והגיעה לנקום בדראקו מאלפוי? אולי, אם אתם לא מצליחים להבדיל בין מציאות לדמיון וחושבים שטום פלטון הוא אכן הקוסם המרושע מבית סלית'רין. אך אם להודות, אנחנו לא מאשימים אתכם כי גם אנחנו לא כל כך הצלחנו לזהות את השחקן הבריטי בתמונות אחרונות שצפו ברשת. 

פלטון בן ה-30, שבימים אלה שוהה בלוס אנג'לס, עצר לקנות קפה ועל הדרך פרגן קצת תמונות סלפי לכמה מעריצים, שאולי תהו לגבי ההרגלים הסניטריים של הכוכב בעקבות הלוק ההומלס-שיקי. מאז הפעם האחרונה שפגשנו אותו בפברואר, אז נפגש עם אביו הקולנועי ג'ייסון אייזקס (לוציוס) בכנס בפלורידה, נראה שהכוכב האריך את שיערו וויתר על הלוק המתוקתק וההיפסטרי לטובת אאוטפיט שיצא מארונו של אחרון הסקייטרים.


על אף שהוא רחוק מהפרונט כבר תקופה ולמרות המראה המוזנח, השחקן ממשיך לשחק בדברים עלומים יותר ופחות, עם תפקיד ב"כוכב הקופים: המרד" (2011), ב"Feed" עם כוכבת "שקרניות קטנות" טרויאן בלסריו ובסדרת הטלוויזיה של די.סי, "הפלאש", בה הוא משחק את ג'וליאן.

Me and the wizarding blond bombshell reunited and wandering around Universal's #wizardingworldofharrypotter extremely cognito. A welcome escape from the horrors of the world until we answered questions on stage and were reminded what the stories were all about: fighting fascism, embracing diversity and never giving up hope. Suddenly seemed a lot less fantastical. Still, huge love and thanks to all the Potterites who made it a glorious weekend. You're all brilliant - even the tragically unSlytherin. X

A post shared by Jason Isaacs (@therealjasonisaacs) on

אך מה שבאמת כנראה מסביר את המראה החדש, חדיש ומוזר שלו הוא כנראה קריירת המוזיקה שלו. אנחנו לא בטוחים כמה מצליחה היא, אבל אם לשפוט על פי האינסטגרם הוא נהנה לעיתים תכופות מג'מג'ומים עם חברים, והיי, אם זה נותן לו את האפשרות לנגן ברחובות פראג מבלי שאף אחד יפריע לו - אנחנו מפרגנים ואף קוראים לו לקפוץ לביקור בארץ הקודש.

A post shared by Tom Felton (@t22felton) on

mako תרבות בפייסבוק