אין תמונה
הכה את אחותו?

אנחנו מקווים שאתם כבר אחרי האוכל, כי בעוד רגע נצלול עמוק לתוך המשפחה המעוותת של כוכב העבר סילבסטר סטאלון. כוכב הקולנוע שילם בחשאי לאחותו למחצה, טוני אן פיליטי, סכום של 2 מיליון דולרים. זאת בנוסף לסכום חודשי של 16,666 דולר לחודש למשך שארית חייה. על מה ולמה הפילנתרופיה המשפחתית הפתאומית הזו? מסתבר שסילבסטר היה חצי אח די דרעק.

על פי דיווח בניו יורק פוסט עולה כי פיליטי האשימה את את סטאלון בהתעללות פיזית ונפשית שהפעיל כלפיה. האיש שגילם את רוקי דחה את הטענות מכל וכל, אך כעת מסתבר שבמסגרת הסכמה סודית ביניהם נהג להעביר לפיליטי סכומי עתיק תמורת שתיקתה. פיליטי, שמתה מסרטן ריאות בגיל 48 בשנה שעברה, איימה על סטאלון כי תחשוף את הפרשה בבית המשפטה, וזכתה לפיצוי הנדיב כמו גם לקצבה החודשית שיועדה לטיפולים פסיכולוגיים.

אחותו של סטאלון
אחותו של סטאלון, בנה ואמם
בצד של סטאלון טוענים שהפרשה היא מקרה קלאסי של סחיטת מפורסמים. "טוני אן הייתה מכורה לסמים והייתה מוכנה לעשות הכל בשביל כסף", טוענים מקורבים לכוכב. "כשסילבסטר החל להתפרסם, הוא ניסה לעזור לה להיגמל אבל היא המשיכה בשלה. בתקופה ההיא עורכי הדין שכנעו אותו לעשות הכל כדי להשתיק אותה. הוא היה כוכב צעיר והם לא רצו להסתכן בשום דבר שיכתים אותו".

בנה של פיליטי, אד בן ה-19, ממשיך את הסאגה המשפחתית וטוען כיום כי הצד של סטאלון "מנסה בכל כוחו להפוך את אמו לכבשה השחורה במשפחה". אם כל זה לא הספיק מגיע גם תורה של הסבתא, ג'קי סטאלון, לסכם: "סילבסטר אמר לי שהוא לא יכול לשאת עוד את הכאב המשפחתי. הוא תמיד ידאג לבנה של טוני". ידאג או לא, דבר אחד די בטוח: להיות צאצא של משפחת סטאלון כנראה לא יוביל אותך לעתיד מזהיר.  

אחות של סטאלון
אחותו של סטאלון בצעירותה