בין אם אתם מאוהביו (אנחנו כן) או משונאיו של "הזאב מוול סטריט", אי אפשר היה להתעלם מהרעש הגדול שעשה הסרט בעולם מאז שיצא למסכים. הדרמה הקומית בבימויו של מרטין סקורסזה שברה שיאים של נועזות עם סצנות עירום וסקס מרובות, כמו גם כמות הפעמים שבהם הוזכרה המילה "Fuck" בסרט.

אבל כעת מסתבר שגרסת שלוש השעות שהגיע לקולנוע היא דווקא הגרסה המרוככת של הסרט. אורכה של היצירה המקורית הוא לא פחות מאשר ארבע שעות, שכוללות בתוכן עוד מהחלקים הנועזים והציניים שהפכו את סיפורו של ג'ורדן בלפורט למסעיר ומעורר מחלוקת. גרסת ה-DVD, שתצא בקרוב לחנויות, תכלול גם את "גרסת הבמאי" ובתוכה הרבה יותר ניבולי פה וזמן מסך נרחב יותר ל"דוכסית מביי רידג'", בכיכובה של מרגו רובי.

אין תמונה
עוד שעה, למה לא? יש לי מלא כסף
"קשה להעריך כמה חלקים עסיסיים נוספים יש בגרסה המלאה", מסבירים ג'ואי מקפרלנד וריזה עזיז, מפיקי הסרט, בראיון לדיילי מייל. "לכאורה זה נראה כאילו יש עוד 25 אחוז ממה שכבר ראינו, אבל אף פעם לא עשינו ספירה של קללות בעבר. אין שם שום דבר קיצוני שלא ראינו בסרט עצמו, אבל סצנות הסקס ארוכות יותר וסביר להניח שכמות ה-"Fuck" גדולה יותר".

השניים גם תורמים להגנה על הסרט, שהותקף על ידי לא מעט מבקרים בשבועות האחרונים: "האמת היא שמעולם לא רצינו לעשות סרט נוסחה קלאסי של 'עלייתו ונפילתו', זה פשוט משעמם. מה שכן רצינו להראות הוא את שביל ההרס שיכול להשאיר אדם מאחוריו ולהעביר את התחושה הזאת לצופים. ג'ורדן בלפורט לא חשב על הקורבנות שהוא משאיר מאחור, הוא לא שקל את ההשלכות, כל מה שהוא רצה זה עוד ועוד ממה שכבר היה לו".

שנוי במחלוקת או לא, לפחות מבחינת תווית האיכות קיבל "הזאב מוול סטריט" את כל החותמות הנדרשות. מכון הקולנוע האמריקאי בחר אותו לאחד מעשרת סרטי השנה ובטקס האוסקר הקרוב הוא יהיה מועמד לחמישה פרסים, ביניהם הסרט והבמאי הטובים ביותר.