1. למה כל כך רציני?

בזמן שבארץ רובנו הקדשנו את סוף השבוע שלנו לטובת הזעה כללית, בסן דייגו התקיים קומיק-קון – כנס הקומיקס-גיבורי-על-אקשן-כיף השנתי. שני סרטים זכו למרבית תשומת הלב בכנס: "באטמן נגד סופרמן", שהטריילר המורחב שלו נראה טוב (וגל גדות!), ו"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" שיוצריה ערכו פאנל נרחב ומלא בנוסטלגיה ושיחררו סרטון מאחורי הקלעים מיוחד וחמוד (ומלא נוסטלגיה).

אבל בקומיק קון קרו עוד כמה דברים. למשל, טריילר ראשון של "יחידת המתאבדים" הוצג בכנס אך לא שוחרר לרשת. בינתיים יש סרטון מודלף באיכות מבאסת, אבל לפחות הטריילר נראה טוב. קצת כמו בקליפ החדש והקיצוני של ריהאנה, גם כאן נראה שהיוצרים ניסו לזעזע בכל הדרכים שהם מכירים - אבל זה עובד. והג'וקר החדש של ג'ארד לטו כבר זוכה למגוון מחוות ברשת. 

והם גם עשו סלפי קשוח:


וזכו לפרודיה מוצלחת מ"נרדיסט":

2. זה אלמנטרי

קטעים ראשונים מספיישל חג המולד של "שרלוק" הוצגו. הפעם בנדיקט "טיורינג" קמברבץ' ומרטין "בילבו" פרימן מחליפים עקיצות שנונות (ופותרים פשעים על הדרך) בתקופה הויקטוריאנית. 

3. על הכתפיים של אפלק

בתוך כל הטירוף סביב "באטמן נגד סופרמן נגד גל גדות" הוכרז כי בן אפלק – הבאטמן החדש – גם יכתוב ויביים את הסרט הבא בסדרה (כלומר, הריבוט החדש והזריז של "באטמן"), וזאת רק 3 שנים אחרי סיום הטרילוגיה של כריסטופר נולאן. זה היה די צפוי, אבל עתיד כל הפרנצ'ייז הזה עדיין מאוד מאוד מעורפל. מאט דיימון בתפקיד רובין?

באטמן נגד סופרמן פוסטר
"באטמן נגד סופרמן". זאק סניידר יודע לבנות הייפ

4. הרע, הרע והרע

פרט חדש ומלהיב התגלה על הסרט הבא של טרנטינו, "Hateful Eight", כאילו היינו צריכים עוד סיבות להתרגש. אניו מוריקונה, המלחין האיטלקי שהפך לאגדה עם נעימת "הטוב, הרע והמכוער" ועוד יותר מ-500 (!) סרטים להם חיבר את הפסקול, ילחין פסקול מקורי וחדש לסרט. טרנטינו נוהג להשתמש בקטעים של מוריקונה, אך זו תהיה הפעם הראשונה שהשניים ישתפו פעולה בפועל.

שמונת הנתעבים פוסטר
הפוסטר החדש של "שמונת הנתעבים"

5. פרידה #1

השחקן הבריטי רוג'ר ריס הלך לעולמו בגיל 71. ריס הוא מהשחקנים שמוכרים מתפקידי משנה, אבל לוקח זמן להבין מאיפה בדיוק. אז בגדול, אם אין לכם במקרה מנוי לאיזה תיאטרון לונדוני, זה כנראה מ"הבית הלבן" או "רובין הוד גברים בגטקעס".

6. פרידה #2

גם השחקן המצרי עומר שריף נפטר, כתוצאה מהתקף לב בגיל 83. שריף השתתף ב"לורנס איש ערב" וכיכב ב"ד"ר ז'יוואגו", הפך לסמן מין ג'נטלמני כשכיכב יחד עם ברברה סטרייסנד ב"מצחיקונת" וניהל אותה רומן מתמשך.