כבר עשר שנים שבתעשיית הקולנוע מפנטזים על רימייק הוליוודי ל"שבעה צעדים" של פארק צ'אן ווק. סרט הקאלט הדרום קוריאני והאלים במיוחד הפך לאחד מסרטי הקאלט של העשור החולף וממוקם בצמרת הסרטים הטובים ביותר של תחילת שנות האלפיים. אחרי שאינספור שמות גדולים השתעשעו ברעיון לקחת על עצמם את המשימה לעבד מחדש את הסרט, נחת ספייק לי בכיסא הבמאי וכעת הוא מספק הצצה ראשונה לקראת העתיד לבוא.

כזכור, עלילת "שבעה צעדים" עוסקת בגבר שנחטף בפתאומיות ומוחזק במתקן מסתורי במשך 20 שנה (בניגוד ל-15 השנים בסרט המקורי). שחרורו, שמגיע באופן במפתיע כמעט כמו כליאתו, מוביל אותו למסע חיפוש אחרי האיש ששבה והתעלל בו לאורך שני עשורים, רק כדי לגלות שהסתבך בקונספירציה אפלה במיוחד. את הגיבור הראשי בגרסה של לי יגלם ג'וש ברולין ("ארץ קשוחה"), כשצוות הכוכבים שלצידו יכלול גם את סמואל ל. ג'קסון, אליזבת אולסן ("מרתה מרסי מיי מרלין"), שרלטו קופלי ("מחוז 9") ומייקל אימפריולי ("הסופרנוס").

אם לשפוט לפי הטריילר, נראה שלי לא מתכוון לעשות הנחות לצופיו בכל הנוגע לשחזור סצנות גרפיות ולהיצמד לאופי הגרפי של הסרט המקורי. בראיונות שהעניק בשבוע האחרון טען הבמאי כי למרות הכל לסרט החדש יהיו הפתעות משל עצמו: "התסריט החדש דומה מאד למקור, אבל הוספנו אלמנטים חדשים שיפתיעו את הצופים", הסביר לי, "הסוף במיוחד יגרום למעריצי הסרט המקורי להיות מאד מרוצים". הסרט החדש צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-25 באוקטובר.

>> בקרוב: סער סקלי הופך לאח הגדול
בואו לפייסבוק שלנו