הרבה מילים נכתבו בשנים האחרונות על מיעוט התפקידים שנכתבים עבור נשים בהוליווד, אבל הקיפוח של הכוכבות שלפני המצלמה הוא כלום לעומת אלו שמאחוריה. בתעשייה שבה שולטים גברים כמעט לחלוטין, הצעד שעליו הכריזו אולפני וורנר הוא מהפכה לכל דבר: מאחורי "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות תעמוד (לראשונה בתולדות סרטי הגיבורים) אישה.

מישל מקלארן ביימה בשנים האחרונות כמה מהפרקים הטובים ביותר של "שובר שורות", "משחקי הכס" ו"המתים המהלכים". בסרט, שישמש כקישור בין "באטמן נגד סופרמן" לבין "ליגת הצדק", תיקח מקלארן חלק גם בכתיבת התסריט. זו תהיה העבודה הראשונה של הבמאית הקנדית על המסך הגדול, והצלחה בפרויקט כל כך מתוקצב עשויה לפתוח סוף סוף את הדלת לסרטים גדולים גם עבור במאיות אחרות.

גל גדות (צילום: Neilson Barnard, GettyImages IL)
הגיבורה הראשונה פוגשת את הבמאית הראשונה | צילום: Neilson Barnard, GettyImages IL
גל גדות חתומה בשלב זה על חוזה של שלושה סרטים עם אולפני וורנר, אך התכניות עבור הדמות נרחבות הרבה יותר. גורמים בתעשייה העריכו שהצלחה תוביל לפחות לטרילוגיה של סרטים עצמאיים בכיכובה של האמזונה. הסרט הראשון ב-2017 יתרחש בעולם הבית של דיאנה (גדות), נסיכת האמזונות, שנלקחת על ידי אדם מסתורי למסע בזמן אל אמריקה של תקופת מלחמת העולם השנייה, ומגלה את חוסר השוויון הצורם בין גברים לנשים. הקו הפמיניסטי שתוביל הדמות דרש קו נשי ברור ומקלארן, שחוזרה רבות על ידי הוורנרים בחודשים האחרונים, אמורה לספק אותו.

"וונדר וומן" צפויה להגיע לבתי הקולנוע בעולם ב-23 ביוני, 2017