ג'יני וויזלי הקטנה עמדה לאורך השנים בליבן של מחלוקות וסערות רבות. מי שהייתה אחת הדמויות האהובות בספרים קיבלה עיבוד קצת אנמי בסדרת הסרטים, ועוררה מורת רוח בקרב המעריצים. למרות שגילמה דמות מרכזית, קשוחה, שחקנית קווידיץ' מעולה ומעל לכל, מושא אהבתו ואשתו של הארי, השחקנית בוני רייט נעלמה כמעט כליל מהתודעה אחרי שסדרת הסרטים נגמרה. אז איך נראית הוויזלי הכי קטנה כיום? מקסימה לחלוטין, כמובן.

A post shared by B O N N I E W R I G H T (@thisisbwright) on

למרות שהמשיכה להשתתף בכמה הפקות לאורך השנים, קריירת המשחק של רייט לא המריאה בעקבות התפקיד המרכזי. מי שגילמה את הפרטנר הרומנטי של דניאל רדקליף התרחקה מעולם המשחק ועברה לצד השני של המצלמה. השחקנית והדוגמנית הצעירה (26) למדה קולנוע בלונדון, כתבה וביימה כמה סרטים קצרים.

A post shared by B O N N I E W R I G H T (@thisisbwright) on

כפי שניתן לראות, רייט לא איבדה את השיער האדום המהפנט, וגם לא את הרוח הטובה שאפיינה אותה. אחרי שוולדמורט השתלט על גופה (יותר מפעם אחת, המנוול) בשנה הראשונה ללימודים, המשך דרכה של וויזלי היה נעים יותר ונגמר בשלמות עם בעל מהמם ושלושה ילדים. ניתן לקוות שגם חייה של רייט יעברו מסלול דומה, ואחרי שקיעת קריירת המשחק תגיע פריחה חדשה בתור יוצרת קולנוע עולה. ושהארי יישאר בבית עם הילדים.

A post shared by B O N N I E W R I G H T (@thisisbwright) on

mako תרבות בפייסבוק