גרמלינס
ביי בילי
לא חשבתם באמת שגל הרימייקים שתוקף את הוליווד ידלג על היצורים המרושעים הכי חמודים בקולנוע, נכון? הגרמלינס, חבורת המפלצות המיניאטוריות שהשתלטו על המסך באמצע שנות ה-80 עשויים לחזור בגרסה מחודשת אחרי שלושה עשורים. על פי דיווח ב-Vulture מתנהלים בימים אלו מגעים בין אולפני וורנר ל"אמבלין" של סטיבן ספילברג, שמחזיקה בזכויות על הסדרה, על האפשרות שחידוש ייצא לפועל.

אמנם לאורך השנים האחרונות היו לא מעט שמועות על עיבוד מחודש שהתבדו בכל פעם מחדש. הקשיים נבעו בעיקר מהקשיים הכלכליים שנדרשו כדי לגייס את מפיק העל כדי לביים את הפרויקט. גם במקרה הזה המגעים רחוקים מאד מסיום ועשויים להגיע למבוי סתום. אלא שהפעם התקוות הם בכך שספילברג עצמו ישמש רק כמפיק (כפי שקרה בסרט המקורי) ובמאי עם דרישות פיננסיות צנועות יותר ייבחר לתפקיד.

למי שאינו מכיר נספר שה"גרמלינס" היא קומדיית אימה שיצאה לקולנוע ב-1984. עלילת הסרט מתארת את סיפורו של ילד שמקבל לידיו יצור פרוותי קטן ומסתורי מחנות ענתיקות, ומתבקש לפעול לפי שלושה כללים ברורים כדי לטפל בו. אחרי שהוא מצליח להפר את כולם, מסתבר שהיצור וחבריו האחרים הפכו למפלצות קטנות ומרשעות שמטילות טרור ברחבי העיר.