כמעט שנה אחרי התאונה המחרידה שהביאה למותו של פול ווקר, מגיעה ההצצה הראשונה לסרטו האחרון בסדרה שהפכה אותו לכוכב. סדרת "מהיר ועצבני" הייתה רווחית ומצליחה הרבה לפני הטרגדיה של הסרט הזה, אבל נראה שבעקבותיה יתעניינו בה הפעם יותר חובבי קולנוע מאי פעם. מפיקי הסרט טענו שהדחייה המשמעותית בשחרור הסרט נבעה מהרצון לייצר "פרידה ראויה" מהשחקן.

ווקר היה בעיצומם של הצילומים לסרט השביעי כשנהרג במהלך נסיעה ברכבו של חבר בקליפורניה. במשך תקופה ארוכה התלבטו האולפנים כיצד למלא את מקומו של ווקר בתסריט ובאיזו צורה, כאשר בסופו של יום הוחלט לעשות שימוש בכפילים (בין היתר שני אחיו של השחקן) כדי להשלים את העלילה ולהוציא את דמותו, בריאן או'קונור, לגמלאות.

כמיטב המסורת גם הפעם לא חסכו היוצרים בפעלולים וסצנות אקשן באוקטן גבוה. העלילה מוצאת את חבורת השודדים המוכרת כשהם במצוד. כל זאת לאחר שאחיו של העבריין אוון שואו (ג'ייסון סטאת'ם) מחליט לנקום בהם ולנסות לחסלם בזה אחר זה. לצדם של ווקר ווין דיזל, מככבים גם דוויין ג'ונסון, מישל רודריגז, ג'ורדה ברוסטר ונטלי עמנואל (המוכרת לצופי "משחקי הכס" כמיסנדיי). גם איגי אזליה, מהזמרות המצליחות בתעשייה כיום, תופיע בסרט בתפקיד אורח.

"מהיר ועצבני 7" ייצא לבתי הקולנוע ב-2 באפריל