רעיון מבריק של מערכת יחסי הציבור מאחורי "ג'ובס", הסרט הביוגרפי החדש על מייסד חברת "אפל". סטיב ג'ובס, שנחרט בתודעה בשנים האחרונות בתור המחדש והמפתיע האולטימטיבי, בוודאי היה מעריך את הרעיון לקדם את הסרט עליו באמצעות שימוש מקורי בטכנולוגיה חדשה.

אולפני Open Road Films הפיצו היום (שלישי) טריילר חדש, שמנצל לראשונה את יכולות הווידאו של האינסטגרם. הסרטון בן 15 השניות מכיל שוטים נבחרים מתוך הטריילר המקורי, על רקע ווייס אובר של אשטון קוצ'ר (שמגלם את ג'ובס בסרט) מתוך "תחשבו אחרת", אחד מהנאומים הזכורים ביותר של האיש מאחורי התפוח הנגוס.

הסרטון הקצר עלה לחשבון האינסטגרם של הסרט כבר לפני שלושה ימים, אבל ביממה האחרונה הפך ללהיט ברשת וזכה כבר ליותר מ-2,800 לייקים. כמו במקרים רבים אחרים בצעדים שיווקיים שכאלה, כדאי לצפות שסרטים רבים אחרים יחקו את המהלך הזה בעתיד. אבל בכל הנוגע לזה, "ג'ובס" תמיד יהיה זה שהיה שם ראשון. הסרט יופץ בישראל ב-29 באוגוסט.

>> קלייר דיינס: "לפני 'הומלנד' שקלתי לפרוש ולהפוך למעצבת פנים" 
בואו לפייסבוק שלנו