זמנים טובים עוברים על אולפני דיסני. "לשבור את הקרח" הפך לאחד הסרטים הרווחיים ביותר בהיסטוריה, ומסע הקידום ל"מליפיסינט", פרויקט הדגל שלהם ל-2014, מייצר כותרות ברחבי העולם. אבל במקביל ממשיכים שם לשאת עיניים לעתיד, עם אדפטציה חדשה לעוד סיפור ילדים אלמותי: "ספר הג'ונגל".

מוקדם יותר השנה הודיעו האולפנים על כוונתם לייצר גרסה מודרנית לקלאסיקה מאת רודיארד קיפלינג. ג'ון פאברו ("איירון מן") נבחר לביים את הסרט, שישלב במקביל אנימציה ושחקנים אמיתיים. אידריס אלבה כבר הוכרז כמי שיגלם את שירחן, הנמר האכזר ואויבו המושבע של מוגלי. כעת חושף ה"הוליווד ריפורטר" שהאולפנים נמצאים במגעים מתקדמים עם שתיים מהכוכבות הגדולות ביותר בתעשייה כיום: סקרלט ג'והנסון ולופיטה ניונגו.

על פי הדיווח, ג'והנסון מיועדת לגלם את דמותו של קא, נחש הפיתון שתוקף את קורבנותיו באמצעות היפנוזה. ניונגו אמורה לגלם את ראקצ'ה, הזאבה שמאמצת את מוגלי בג'ונגל והופכת לאם עבורו. בגלל אופיו המיוחד של הסרט, צפויות השתיים לא רק לדובב את קולן של הדמויות, אלא גם לבצע את תנועותיהן, שיעובדו לאחר מכן לאנימציה בעריכה הסופית של הסרט.

ג'והנסון וניונגו סיימו שנה מוצלחת במיוחד בקריירה האישית שלהן. ג'והנסון זכתה לשבחים רבים על הדיבוב של מערכת ההפעלה סמנתה ב"היא" של ספייק ג'ונז, השתתפה בפרסומת מדוברת במיוחד בסופרבול וקינחה בהופעת אורח מוצלחת ב"קפטן אמריקה". ניונגו פרצה השנה בסערה אל המיינסטרים, בזכות משחקה המרשים ב"12 שנים של עבדות". התפקיד זיכה אותה בפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס האוסקר האחרון.