"הפנתר השחור" ייצא לאקרנים רק בעוד שבועיים, אבל לא מבזבז זמן ושובר שיאים כבר מעכשיו. רק לפני מספר שבועות סיפרנו לכם כי הסרט שבר את שיא המכירות המוקדמות לסרט של מארוול, ועשה זאת ביממה הראשונה בה הוצעו כרטיסים למכירה. כעת, מדווח האתר "Deadline" כי "הפנתר השחור" שבר את שיא המכירות המוקדמות לסרטי גיבורי העל בכל הזמנים - שיא שהוחזק בידי "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" המצופה והמאכזב.

"Deadline" מדווח כי התנועה ברשתות החברתיות הגיעה לשיא לאחר ההקרנות המיוחדות שנערכו בשבוע שעבר, כש-20,000 עוקבים חדשים הצטרפו לדפים הרשמיים של הסרט. עם זאת, חשוב לציין שהבאזז הראשוני לא תמיד מתבטא בהצלחה קופתית כשהסרט יוצא לאקרנים, אך מומחים בתעשייה מעריכים כי הסרט עשוי להכניס עד כ-150 מיליון דולר רק בימים הראשונים להקרנתו.

A king will rise. Get tickets now to see #BlackPanther: [link in bio]

A post shared by Black Panther (@blackpanther) on

"הפנתר השחור" הוא מוכר הכרטיסים המוביל בימים האחרונים באתר מכירת הכרטיסים "Fandango" - הישג מכובד בהתחשב בכך שהוא מוצע רק למכירה מוקדמת, בניגוד לסרטים האחרים שמוקרנים בימים אלו. בישראל, מכירת הכרטיסים המוקדמת תחל היום (ה') בבתי הקולנוע של רשת רב-חן, יס פלאנט, סינמה סיטי וגלובוס מקס. פרטים על מועדי ההקרנות ורכישת כרטיסים באתרי בתי הקולנוע.

מי שכנראה תעזור גם למכירות המוקדמות היא השחקנית האפרו-אמריקאית זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר ("העזרה"), שאמנם לא השתתפה בסרט אך הודיעה כי תרכוש את כל הכרטיסים להקרנות הבכורה באולם קולנוע במיסיסיפי, ותציע את הכרטיסים בחינם לאוכלוסיות מעוטות יכולת. ספנסר כתבה בעמוד האינסטגרם שלה אתמול: "אני אהיה במיסיסיפי כשהסרט יוצא. אני חושבת שאני אקנה אולם קולנוע בקהילה מוחלשת כלכלית, כדי להבטיח שכל הילדים החומים שלנו יוכלו לראות את עצמם כגיבורי על".

I will be in MS when this movie opens. I think I will buy out a theatre in an underserved community there to ensure that all our brown children can see themselves as a superhero. I will let you know where and when Mississippi. Stay tuned. #KingsAndQueensWillRise #blackpanthermovie

A post shared by Octavia Spencer (@octaviaspencer) on

mako תרבות בפייסבוק