מתוך: קיק אס 2, באדיבות "גלובוס גרופ"

אם יצא לכם לראות בסופ"ש האחרון את "קיק אס 2", סרט ההמשך ללהיט המצליח מ-2010, כנראה שגם אתם לא הצלחתם להישאר אדישים לדמותה של "אמא רוסיה", השרירנית המאיימת שמאיימת להשמיד את חבורת הגיבורים החובבנים. מה שכנראה לא ידעתם הוא שהאישה מאחורי הדמות האגרסיבית היא אולגה קורקלין, בודי בילדרית ישראלית.

כזכור, "קיק אס" מבוסס על קומיקס מצליח ובו דייב ליזווסקי, תלמיד תיכון ביישן, מעריץ קומיקס ונטול כל כוחות מיוחדים, מחליט להפוך יום אחד לגיבור על ולהילחם בפשע. ההחלטה מובילה אותו למפגשים עם כמה מהדמויות האלימות ביותר בצד האפל של העולם התחתון וגם עם מכונת הרג צעירה שעונה לשם "היט גירל". הסרט השני מוצא את השניים משתפים פעולה מול רד מיסט, שמקיף את עצמו בחבורה קטלנית במיוחד של רוצחים, כשאחת הבולטות שבהן היא השרירנית האימתנית מרוסיה.

אמא רוסיה (צילום: UPI,  יחסי ציבור )
הנשק הסודי של ציר הרשע. אמא רוסיה | צילום: UPI, יחסי ציבור
קורקלין (42), נשואה ואם לשניים, בעברה אתלטית מצטיינת ושיאנית ישראל בקפיצה לגובה, חיפשה לעצמה אתגר חדש לאחר שפרשה מספורט מקצועני. "אני אוהבת מאד לנסות דברים חדשים", מסבירה קורקלין בשיחה ל-mako, "התחלתי לעבוד בחדר הכושר ומיד נמשכתי לכל מי שקשור לזה מפאוור ליפטינג ועד פיתוח גוף. ב-2007 התחלתי לעסוק בזה באופן שוטף, תמיד שמרתי על הגוף שלי היטב והחלטתי שכדאי לנסות".

הניסיון הזה הסתבר כהצלחה גדולה. קורקלין זכתה באליפות ישראל ובשנה שעברה הגיעה עד המקום הרביעי באליפות העולם למפתחי גוף. במקביל היא ממשיכה לעבוד כמאמנת ספורט אישית, לשמש כדוגמנית שרירית לבגדי ים ולהמשיך להתכונן לתחרויות הבאות.

דמותה של "אמא רוסיה" מתוארת בקומיקס המקורי כאישה גבוהה במיוחד. המפיקים חיפשו בודי בילדרית שתתאים למאפיינים ושמה של קורקולין עלה במהרה. "אין בודי בילדרית כמוני בשוק. הם חיפשו באתרים של בודי בילדינג, אני מופיעה שם הרבה כי אני משתתפת בכל התחרויות הגדולות. מהר מאד קיבלתי הזמנה להגיע לאולפנים. הגעתי לשם למחנה אימונים שנמשך 24 יום".

אין תמונה
"יצאתי הרבה יותר מרושעת ממה שציפיתי"
מעבר לאימונים המפרכים שנאלצו המועמדות מכל העולם לעבור במחנה, נדרשו עוד לא מעט יכולות. "נדרשו הרבה מאד טריקים מהדמות שלי בסרט", אומרת קורקלין, "בדקו אם אנחנו מסוגלות לעשות את זה. אם זה בדיבור של הדמות, היה לנו מורה שעבד אתנו על הדיקציה וגם על היחס הבין אישי. הם רצו לראות אותנו משתפרות תוך כדי תנועה ואז החליטו שהייתי הטובה מכולן".

אחד מהאויבים הגדולים של "אמא רוסיה" בסרט הוא קולונל "פסים וכוכבים", יוצא צבא מטורף שלא בוחל באמצעים כדי להשליט צדק. את הדמות מגלם בסרט ג'ים קארי, שכבר הספיק להתנער ממנה ומהסרט מאז בשל רמות האלימות הגבוהות שהוא מייצר. קורקלין דווקא נהנתה מאד מהשהות במחיצתו של הכוכב הגדול: "הוא בן אדם מאד טוב, כוכב גדול אבל בכלל לא סנוב. הוא מקשיב ותומך וזה היה לי מאד חשוב. הוא כל הזמן עודד אותי וזה תרם מאד לתחושה הטובה שהייתה לי בסרט".

אין תמונה
חששה לגורל הטובים. קורקולין בפעולה
את התוצאה הסופית ראתה השרירנית הישראלית רק השבוע, כשצפתה בסרט בגלובוס מקס שבקריון. "אני ממש מפחידה שם", סיפרה קורקלין, "לא ציפיתי שזה יהיה עד כדי כך. תוך כדי צילום כולם אמרו לי שאני נראית מדהים, ראיתי גם כמה קטעים, אבל התוצאה הסופית שונה ממה שדמיינתי. הם גם קיצרו הרבה דברים והורידו קטעים טובים, אבל הם מבינים טוב יותר. בסך הכל באמת נהניתי מהסרט. את הראשון בקושי צלחתי, זה לא היה בטעם שלי. את זה אהבתי הרבה יותר, צחקתי יותר, התרגשתי. גם ממש דאגתי לדמויות של הטובים בסרט, אפילו שידעתי איך זה ייגמר. כנראה זה כי לא ממש הייתי נחמדה איתם".

את חושבת שתרצי להמשיך להופיע בסרטים גם בעתיד?

"למה לא? לא ממש סרט כזה בהכרח, אבל כל מה שחדש מושך אותי ומעניין אותי. זה תחום שאפשר ללמוד בו הרבה, לראות עולם אחר זה תחום שאפשר ללמוד בו ולהתפתח, זה מאד מעניין אותי ואשמח לעשות את זה שוב. אגב, זה אמנם נראה מהצד קל, אבל מדובר בתעשייה קשה ובעבודה קשה מאד. צריך לדעת איך להסתדר עם אנשים וגם איך להחזיק מעמד במקרים קשים".

 >> בואו לפייסבוק שלנו