Get More:

, , , , , ,

שלוש שנים אחרי שעשו לעולם גיבורי העל את הדבר הכי קרוב לגרסה מדממת של טרנטינו, חוזרים הסופר-חנונים האלימים מ"קיקס אס" בטריילר חדש לקראת סרט ההמשך, שצפוי לצאת בקיץ הקרוב. כזכור, סרט הקומיקס דל התקציב שיצא ב-2010, הפך ללהיט בקרב המבקרים ויצר סביבו עדת מעריצים הולכת וגדלה. זו הייתה גם הסיבה לכך שאולפני "ליונסגייט", החליטו ללכת על סיקוול, על אף שהסרט הרוויח "רק" 48 מיליון דולר בקופות.

במרכז עלילת הסרט הראשון (המבוסס על קומיקס מאת ג'ון רומיטנה ג'וניור וג'ף וואלדו) עמד סיפורו של דייב ליזוסקי (אהרון ג'ונסון), מגה-חנון, שהופך בעזרת קומדיה של טעויות לסוג של גיבור על מודרני. בעזרתה של מינדי מקריידי (קלואי מורץ), המוכרת לכולם כ"היט גירל", הילדה המתבגרת הכי אלימה שהכרתם, יצאו השניים להילחם בפושע מסוכן.

בסרט החדש צפויים השניים לתחרות, כשההצלחה שלהם מביאה עוד ועוד אנשים ללבוש מסכות ולהצטרף למלחמה בפשע. אלא שמסכות ישנן גם בצד השני, שם מחכה בנו של הפושע לנקום בשניים. לצידם של שני הכוכבים הצעירים של הסרט הראשון, מצטרף הפעם ג'ים קארי בתור חייל משוחרר אלים במיוחד. אם חשבתם שרמת האלימות הייתה גבוהה קודם, מסתמן מהטריילר החדש (הצפייה מוגבלת לבני 18 ומעלה, באמצעות תאריך הלידה) שעוד לא ראיתם כלום.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו