האם יש תפקיד כלשהו לו ג'יימס פרנקו סירב אי פעם? כלומר, אנחנו שואלים ברצינות כי השחקן הזה פשוט ל-א מפסיק לעבוד. הוא גילם את אוז ב"קוסם מארץ עוץ", את טומי וויסאו ב"אמן האסונות", סרסור ב"ספרינג ברייקרס", סוחר סמים ב"פיינאפל אקספרס", נבל ב"ספיידרמן", מטפס הרים ב"127 שעות", זוג תאומים ב"הצמד" וסתם דוש בכל שאר הסרטים. אז נכון שהוא שחקן וזה בעצם התפקיד שלו, אבל אם יש משהו אחד שבקרוב הוא יוכל לסמן עליו וי ולסגור את הבאסטה סופית - זה להיות גיבור על. 

על פי דיווחים מעבר לים, פרנקו עשוי לגלם את המשוכפל (Multiple Man), האלטר אגו של ג'יימס מדרוקס מעולמות "אקס-מן", בעל הכוחות לייצר שיכפולים של עצמו. לדברי אתר "דדליין", הסרט אותו דמותו תוביל ייכתב על ידי אלן היינברג ("וונדר וומן") וגם יבויים על ידו ועל ידי פרנקו עצמו. כך שאם לא קיבלתם מספיק מפרנקו ב"הצמד" - כעת תוכלו להכפיל את הדמות שלו עוד כמה פעמים וליהנות ממנה עד אינסוף.

James Franco is in talk to be Multiple Man in another X-Men spin-off film. What do you think? #xmen #jamesfranco #multipleman #marvel #marvelcomics #marvellegends #marveluniverse #marvelentertainment #marvelcomicsaddict

A post shared by Marvel Comics Addict (@marvelcomicsaddict) on

אולפני פוקס, בעלי הזכויות על סרטי "אקס-מן", עתידים לשחרר שלושה מסרטי הסדרה בשנה הבאה, ביניהם "דדפול 2", "המוטאנטים החדשים" ו"אקס-מן: הפיניקס האפלה". במקביל, הסרט "גאמביט" עוד בשלבי פיתוח (עם צ'אנינג טייטום בתפקיד הראשי) וגם סרט ספין-אוף בכיכובה של לורה (בתו של וולברין ב"לוגאן") נמצא בתכנונים. 

איפה יצליחו לדחוס עוד סרט עם כוכב ענק? לא ברור, אך מה שבטוח - עם מה שמסתמן כפלופ האחרון של די.סי ואולפני האחים וורנט - דיסני, פוקס, סוני ומארוול לגמרי יכולים לקחת את הזמן.

mako תרבות בפייסבוק