אם לשפוט לפי הטיזרים האחרונים לסרטים חדשים בהוליווד, זאת כנראה תחילתה של עונת הייחום. אחרי הפוסטר הפרובוקטיבי ל"Nymphomaniac" של לארס פון טרייר, קיבלנו הצצה ראשונה לפרויקטים החדשים של ג'ניפר אניסטון וג'וזף גורדון לוויט. הראשונה תראה לנו כמה משתלמים אימוני הכושר עם תצוגות חשפנות והשני יחשוף את התמכרותו הקשה לסרטי מבוגרים ברשת.

ב-"אנחנו המילרים", מגלמת אניסטון את רוז, חשפנית שמצטרפת לסוחר סמים ותיק (ג'ייסון סודייקיס) במשימה סודית להעביר משלוח עצום של מריחואנה ממקסיקו לארצות הברית. הכל כחלק מניסיון להציג את עצמו כאיש משפחה תמים למראה. לצורך הנסיעה מצטרפים אליהם גם שני מתבגרים, שלא פגשו מעולם, וביחד הם אמורים להיתקל בהרבה מאד תקלות משעשעות יותר או פחות בדרך להשלמת המשימה. אם לשפוט על פי הטריילר, צפויות כאן לא מעט דקות של אניסטון עם מעט מאד לבוש. איכשהו נראה לנו שזה עשוי להגביר את כמות ההכנסות הפוטנציאלית. הסרט צפוי לצאת בישראל ב-15 באוגוסט. 

מי שהולך רחוק אפילו יותר מאניסטון הוא אחד השחקנים הצעירים המוערכים ביותר בתעשייה בשנים האחרונות. ג'וזף גורדון לוויט ("האביר האפל", "50 ימים עם סאמר", "התחלה") עבר השנה לראשונה אל מאחורי הקלעים כדי לביים את סרטו הראשון, אותו גם כתב, הפיק וכיכב בתפקיד הראשי. הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדנס האחרון והציג צד חדש וקינקי של לוויט, שלא ממש היכרנו עד היום.

ב-"Don Jon" מגלם לוויט צעיר מניו ג'רזי, שמנהל חיים נורמליים לחלוטין כלפי חוץ, מלבד הציפיות הלא ריאליסטיות שהוא מפתח ליצירת קשרים עם נשים בעקבות התמכרותו לסרטי פורנו. כשהוא פוגש בברברה (סקרלט ג'והנסון), בלונדינית שמאמינה בכל קלישאה תרבותית אפשרית, הוא נתקל לראשונה בפער שבין הפנטזיה שגיבש לעצמו לבין המציאות העגומה. בסרט מככבים גם ג'וליאן מור וטוני דנזה, בתור הוריו של לוויט. הביקורות בפסטיבל הגדירו את הסרט כמבריק, מבדר ומשעשע, אף על פי שהוא לא היה מועמד לפרס הגדול. דון ג'ון צפוי לצאת לקולנוע ב-18 באוקטובר.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו