כבר שנים שאנשי בית המלוכה הבריטי מהווים חלק מהותי מהחיים שלנו, כשאנחנו מלווים כל חתונה, לידה וגם לוויה בהן הם נוכחים. כך שלא מפתיע אותנו לגלות כי ממש כמו כולנו, אנשי בית המלוכה הבריטי הם בעצם, עמוק בפנים, אנשים פשוטים כמונו.

חוץ מההיריון השלישי והמבורך של קייט מידלטון, גילינו לאחרונה גם את הפרט החשוב ביותר על המלכה אליזבת - והוא הסדרה האהובה עליה. התשובה הייתה כמובן "הכתר" של נטפליקס, כזכור - סדרה ביוגרפית היסטורית שמגוללת את ימיה הראשונים של אליזבת כמלכה צעירה, יחסיה עם הנסיך פיליפ והרומן הסוער של הנסיכה מרגרט. מה שנקרא - מקורי וצנוע. 

מי שמגלה השבוע כי העדפות הצפייה הטלוויזיוניות שלו הן אולי גנטיות (אך מעט יותר אופן-מיינדד), הוא ג'ורג' המתוק בן ה-4, בנם הבכור של הנסיך וויליאם וקייט. וויל חשף לאחרונה בראיון כי הנסיך הקטן הוא פנאט של סרטי דיסני קלאסיים. כן, עזבו אותו מ"יובל המבולבל" או "מיכל הקטנה" - ג'ורג' מעדיף לבלות את זמנו מול הסרטים האהובים על כולנו, ואם תשאלו מה הסרט *הכי* אהוב עליו בכל הזמנים? "הוא די אוהב את 'מלך האריות', מספר הנסיך בראיון ל"סקיי ניוז", שבוצע על ידי ילד קטן, "צפינו בזה כבר מספר פעמים".


טוב, עכשיו קצת קשה שלא לדמיין את ג'ורג' כסימבה הקטן מסרט הקאלט שיצא ב-1994, אך אפשר רק לקוות שבניגוד לסרט - מופאסה לא הולך לשום מקום וסקאר הוא אח לויאלי, אוהב ומסור. החדשות הטובות? ב-2019 צפויה לצאת גרסת לייב אקשן לסרט, אז יש לו אפילו למה לצפות.

חוץ מאת הסרט האהוב, ג'ורג' אוהב לצפות גם בתכנית הילדים "Octonauts", וממש כמונו - מעריץ גדול של סרטי הלגו השונים. "לנסות להרחיק אותו מהטלוויזיה זאת עבודה קשה", שיתף הנסיך וויליאם, שבעבר גם סיפר כי ג'ורג' לא מת על בית ספר. אבל מצד שני - מי כן?

mako תרבות בפייסבוק