זוכרים שממש השבוע סיפרנו לכם על הפוסטר החדש של "הנוקמים: מלחמת האינסוף" והתבכיינו על הציפייה הבלתי נסבלת לטריילר הסודי של הסרט ששודר רק בקומיק קון וכנס D23 של דיסני? אז הודות לרשת, ההמתנה (בערך) הסתיימה ואפשר סוף סוף לראות את המתרחש בו בסרטון שהודלף לרשת. נכון, זה באיכות מצלמת וידיאו, וזה גם כנראה לא ממש חוקי, אבל מסתפקים במועט, ועובדים עם מה שיש - לפחות עד שיעלו את הטריילר הרשמי וכולנו נוכל להיות רגועים שוב.

הסרטון בן השלוש דקות מספק סוף סוף הצצה לאיחוד המדובר בין חברי שומרי הגלקסיה - סטאר לורד, גאמורה, דראקס, גרוט רוקט והשאר, לבין תור, ספיידרמן, איירון מן, דוקטור סטריינג' ושאר הנוקמים. יחד הם צפויים לשלב כוחות ולנסות לגבור על תאנוס, נבל העל של הסרט, המבקש לשים את ידו על שש אבני האינסוף ולהשתלט על היקום כולו.

אם אתם צריכים קצת עזרה בפענוח הטריילר, נזכיר שעלילת הסרט מתרחשת 4 שנים לאחר עלילת "שומרי הגלקסיה 2", ואנו רואים את תור, שצף בחלל מחוסר הכרה עד שהוא נתקל בחללית של סטאר לורד מ"שומרי הגלקסיה". גיבורי "שומרי הגלקסיה" אוספים את תור מחוסר ההכרה לחללית שלהם ומתחילים לטפל בו, כשהוא פתאום מתעורר וצועק על החבורה - "מי אתם לעזאזל?!". כשהוא נרגע, תור מוביל את סטאר לורד וצוותו להיפגש עם שאר הנוקמים בכדור הארץ. בהמשך, תאנוס מופיע כשברקע נשמע המשפט - "המוות עוקב אחריו כמו צל". מיד לאחר מכן רואים את לוקי גונב את אחת מאבני הנצח העוצמתיות. 

בהמשך רואים את פיטר פארקר חש במשהו רע שעומד לקרות, עם הבלחה קצרה של חליפת ספיידרמן החדשה והטכנולוגית שבנה לו טוני סטארק. קפטן אמריקה קופץ גם הוא לביקור עם זקן חדש ופרצוף עגום, ככל הנראה עדיין באבל בעקבות תוצאות "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". והאלמנה השחורה, עם פריזורה בלונדינית חדשה, משתתפת גם היא בקרבות הסוערים.


כשתאנוס מגיע לכדור הארץ, החבורה המאוחדת מתאחדת כדי להילחם בו, אך נראה כי הוא מביס אותם בקלילות מפחידה. הוא מפרק את איירון מן, מועך את תור, מותיר את ספיידרמן מחוסר הכרה ועל הדרך הורס כוכב קטן (או ירח) ומשליך את השיירים על חבורת הגיבורים. בעודו מביס ללא רחם את גיבורי העל האהובים, תאנוס נשמע אומר "כיף זה לא משהו שחושבים עליו כשבאים להשיב את הסדר ליקום, אבל זה מניח חיוך על פני". מי ינצח בקרב? נגלה, כש"הנוקמים: מלחמת האינסוף" יגיע לאקרנים ב-4 במאי 2018.

mako תרבות בפייסבוק