1. הנערה במכונת הכסף

חודש וחצי בלבד אחרי שיצא הספר החדש והרביעי בסדרת "מילניום", "הנערה ברשת העכביש", מודיע הסופר דיוויד לגרקרנץ כי שני ספרים נוספים (לפחות) יפורסמו בסדרה. לגרקרנץ, שהחליף את מחבר הטרילוגיה המקורית סטיג לרסון שהלך לעולמו ב-2004, מתכנן ספר אחד ב-2017 ואחד ב-2019. האם הוליווד תספיק להשיק עיבוד קולנועי שלא משתווה למקור לפני זה? איזה מתח!

הספר החדש בסדרת מילניום
הנערה ברשת העכביש

2. השיבה לטוויטר

עוד בתחום סדרות הספרים שלא נגמרות לעולם, ג'יי.קיי רולינג ענתה לשאלה שהפנה אליה גולש בטוויטר, "מהו הפרק האהוב עליך מכל סדרת הארי פוטר?". רולינג לא היססה, ובחרה בפרק 34 של הספר השביעי והאחרון בסדרה, "הארי פוטר ואוצרות המוות". בפרק, "השיבה ליער", הארי נכנס ליער האסור כדי להילחם בוולדמורט ופוגש באהוביו שמתו, כולל הוריו. או משהו. 


3. הכתובת על הקיר

מתברר ש"הומלנד", שעונתה החמישית עלתה לפני שבועיים (הלילה ישודר הפרק השלישי), נפלה קורבן למעשה נקמה מחוכם. האמנית המצרית היבה אמין חושפת באתר שלה את התרגיל שעשו היא וחבריה להפקה במהלך צילומי העונה החדשה. מתברר שההפקה הקימה סט צילומים שמדמה מחנה פליטים סורי בברלין, והזמינה אמנים דוברי ערבית ליצור "אמנות רחוב אותנטית" על קירות הסט. אמין, יחד עם אמנים ערבים נוספים, החליטו "להעניש" את הסדרה על היותה "הסדרה הכי גזענית בטלוויזיה, שמציגה בצורה לא מדויקת ולא מעמיקה ערבים, פקיסטנים ואפגנים" לדבריהם. העונש: כתובות גרפיטי בערבית שכוללות משפטים כמו "הומלנד גזענית", "הומלנד היא בדיחה והיא לא גורמת לנו לצחוק" ו"הומלנד היא אבטיח" (אמירה שמרמזת בתרבות הערבית לדבר שאי אפשר לסמוך עליו – כך על פי אמין עצמה).

קטע מהתכנית בו מופיע הכיתוב "הומלנד גזענית"

4. האמת נמצאת שם בחוץ

תיאוריות מעריצים הולכות ותופסות מקום גדול יותר ויותר באינטרנט. לרוב, הן נותרות פתוחות, או מוכחות כקשקוש, אך לפעמים, יותר מ-20 שנה אחרי, הן מתגלות כנכונות. בשיחה עם ערוץ E!, מאשרים במאי הסרט "אלאדין" מ-1992 את אחת התיאוריות הפופלריות לגבי הסרט – הרוכל מסצינת הפתיחה הוא בעצם הג'יני! הסימוכין העיקריים לתיאוריה הם העובדה שלרוכל, כמו לג'יני, יש רק 4 אצבעות בכל יד, והעבודה שאת קולו של הרוכל מדובב בגרסה האנגלית רובין וויליאמס, הג'יני בכבודו ובעצמו. הבמאים רון קלמנטס וג'ון מוסקר אמרו בראיון "זה נכון! זו הייתה הכוונה שלו מלכתחילה. אפילו הייתה לנו סצינה בסיום שבה הג'יני חושף את זה, אבל שינויים בתסריט לא איפשרו לנו להכניס אותה". אז כל חובבי הקונספירציות הטלוויזיוניות-קולנועיות – אל תאבדו תקווה! יכול להיות שג'ון סנואו באמת אבא של כל הדמויות מ"צעצוע של סיפור", או משהו כזה.

 

5. אפוקליפסה עכשיו

לינדזי לוהאן הכריזה כי תתמודד לנשיאות ארה"ב ב-2020. אנחנו מסרבים לכתוב עוד מילים על זה. הנה הפוסטים באינסטגרם, תתמודדו:

In #2020 I may run for president. Through ups and downs #YESWECAN lets do this @kanyewest  #truespirits thank your for inspiring us to be better people @barackobama #kanyewest2020 #lindsaylohanat35 #lindsaylohan2020 with #34yearsofEXPERIENCE  #unitingWORLDnations @aliforneycenter @savethesociety @unicef

A photo posted by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on


The first thing I would like to do as president of  is take care of all of the children suffering in the world. #queenELIZABETH showed me how by having me in her country

A photo posted by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on