ספוילרים, הם בכל מקום, והחלק שהכי מעצבן בהם הוא שבסופו של דבר זה יתפוס אתכם במקום הכי לא צפוי. ג'ניפר לורנס מבלה בימים אלה בתקופה הכי אהובה עליה בשנה: טקסי הפרסים. שם היא ממשיכה לטפח את תדמית אהובת העולם כולו ומתרגשת מכל מפגש עם כוכב, גם אם הוא הרבה פחות מדובר ממנה. אם במקרה גם אתם לא ראיתם עדיין את סיום העונה השלישית של "הומלנד", זה הרגע לעצור. אתם יודעים, ספוילרים וזה.

לורנס, שהפסידה את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בטקס ה-SAG (פרסי גילדת השחקנים) ללופיטה ניונגו מ"12 שנים של עבדות", לא נתנה לשום דבר לקלקל לה את הכיף של לבהות בכוכבים האהובים עליה. בזמן שהתראיינה ל-Hollywood Access, היא הבחינה שממש לצידה מתראיין לא אחר מאשר דמיאן לואיס, הלא הוא ברודי מ"הומלנד", ונתקפה התרגשות. "עד עכשיו ראיתי שתי עונות של 'הומלנד' פעמיים ואני קצת מתחרפנת".

ג'ניפר לורנס על השטיח האדום (צילום: צילום מסך מתוך youtube)
יופי, עכשיו בטח תגידי לי מה קורה בפרק 9 של משחקי הכס | צילום: צילום מסך מתוך youtube
"מעולם לא פגשת אותו?", שאלה המראיינת שקיבלה תשובה שלילית והמשיכה, "רוצה להכיר אותו עכשיו?". לורנס סירבה, אבל לואיס הבחין במתרחש וניגש לחבק את זוכת האוסקר הנרגשת: "אתה כל כך מדהים, האוזניים שלי כל כך אדומות כרגע", המשיכה לורנס לפני שהכל הפך מוזר ברגע אחד של פליטת פה אומללה. "את עצובה שהוא מת?", שאלה המראיינת השנייה שלא שמעה את ההצהרה של לורנס, "הם הרגו אותו בסוף העונה השלישית".

לורנס נותרה המומה לשתי שניות כששתי המראיינות הנבוכות מנסות להמשיך, "יש פה המון מצלמות כרגע ואני לא יכולה לעכל את מה שקרה כאן. אני לא מאמינה שאמרת את זה. אמרתי שראיתי את העונה הראשונה והשנייה, לא ראיתי את העונה השלישית. אני מחכה שהיא תצא על DVD  כי אין לי סבלנות. אני לא מאמינה שעשית את זה. אני אפילו לא יודעת מה לומר כרגע".

"אני מעבר לכועסת, זה סוג אחר לגמרי של רגש כרגע", סיכמה לורנס בחיוך, "אני מרגישה כאילו הלב שלי נפל כרגע". ככה זה כנראה עם ג'ניפר לורנס, גם כשהורסים לה את הסדרה האהובה עליה, היא עדיין יוצאת מזה מנצחת.