A post shared by No Submarines (@nosubmarines) on

מבט אחד בתמונה מספיק כדי לקבוע בוודאות - מרגו רובי רוצה לטרוף את הנשמה שלכם. רובי היא אשה יפה, קשה למצוא מישהו שיחלוק על כך, אבל לכבוד סרטה הבא נראה שהיא התחפשה להלנה בונהם קרטר. תמונות מסט הצילומים של הסרט על הסכסוך בין המלכה אליזבת הראשונה ומרי מלכת הסקוטים ("Mary Queen of Scots"), מציגות את רובי בדמותה של אליזבת - תלתלים ג'ינג'יים קצרים וערימות של פודרה. אולי זה אות כבוד לצוות האיפור וההלבשה של סרטה, ואולי זה מראה ששיער ג'ינג'י יכול להיות לוהט אבל לגמרי לא על כל אחת, אבל הקווים השדוניים בפניה של רובי, שתורמים ליופיה הייחודי, קיבלו טוויסט שגרם לנו לא לזהות אותה כמעט. 

הדיוקנאות של המלכה אליזבת מראות שהסטיילינג המקורי היה אפילו יותר מזעזע, ונראה שהמאה ה-16 הייתה שפל אופנתי שמתחרה רק בשנות השמונים של המאה העשרים.

דיוקן של המלכה אליזבת הראשונה (צילום: Michael Bowles, GettyImages IL)
דיוקן של המלכה אליזבת הראשונה | צילום: Michael Bowles, GettyImages IL

רובי כבר עברה שינוי קוסמטי לסרט אחר בתחילת השנה, כשגילמה את דמותה של טוניה הארדינג, מחליקה על קרח אולימפית ששכרה בריון שישבור את רגליה של המתחרה שלה.

רובי ממשיכה מסורת ארוכה של כוכבות הוליוודיות שעוטות על עצמן הררי איפור כדי להיכנס לנעליהן של נשים פחות יפות מהן (שרליז ת'רון זכתה על זה באוסקר, מיינד יו), מה שמעלה את התהיה: מדוע בהוליווד מעדיפים ללהק שחקניות יפייפיות ולכער אותן באיפור, במקום ללהק נשים עם מראה פחות ממושלם, חלילה, לתפקיד. בכל מקרה, לא נפיל על רובי המתוקה את כל עול הייצוג הנשי בהוליווד, ורק נקווה שהיא תתוגמל באוסקר, או לפחות גלובוס הזהב, כתגמול על כך שאילצו אותה לחבוש את הפאה הזו.

A post shared by @margotrobbie on

 mako תרבות בפייסבוק