העולם עוד לא הספיק לעכל את מותו הפתאומי של הזמר ג'ורג' מייקל, וכבר קיבל בשורה קשה נוספת – קארי פישר, האישה שמאחורי דמותה האיקונית של הנסיכה ליאה ("מלחמת הכוכבים"), הלכה לעולמה הערב (ג'), בהיותה בת 60 בלבד. השחקנית נפטרה בתום מספר ימי אשפוז בבית החולים, לאחר שחוותה התקף לב ביום שבת האחרון, ובהוליווד ממהרים להגיב לבשורה בהמוניהם.

ג'ורג' לוקאס, יוצר סאגת "מלחמת הכוכבים", פרסם: "קארי ואני היינו חברים במשך רוב חיינו הבוגרים. היא הייתה מאוד חכמה, שחקנית מוכשרת, כותבת וקומיקאית עם אישיות מאוד צבעונית שרבים אהבו. ב'מלחמת הכוכבים' היא הייתה הנסיכה הגדולה והחזקה שלנו – נמרצת, חכמה ומלאת תקווה בתפקיד שהוא הרבה יותר קשה ממה שרבים היו חושבים".

מארק האמיל, שגילם את לוק סקייווקר בסדרת הסרטים בין 1977-2016, צייץ: "ללא מילים #הרוס", בצירוף תמונה של השניים בשחור-לבן, בעוד האריסון פורד, ההאן סולו לנסיכה ליה שלה, כתב גם הוא: "קארי הייתה יחידה מסוגה...מבריקה, מקורית. מצחיקה וחסרת פחד רגשי. היא חיה את חייה בצורה אמיצה...מחשבותיי עם בתה בילי, אמה דבי, אחיה טוד וחבריה הרבים. אנחנו כולנו נתגעגע אליה".


בין החברים הנוספים למשפחת "מלחמת הכוכבים" שהגיבו נמצא גם בילי די וויליאמס (שגילם את לאנדו קלריסיאן): "התעצבתי לשמוע את החדשות על הליכתה לעולמה של קארי. היא הייתה חברה יקרה, שהערכתי והערצתי רבות. הכוח אפל היום". אנתוני דניאלס, האיש מאחורי האנדרואיד C-3P0, הצטרף לדבריו והוסיף: "חשבתי שקיבלתי את כל מה שרציתי מתחת לעץ", כתב והתייחס לטיימינג העצוב של חג המולד, "אני לא. למרות כל כך הרבה מחשבות ותפילות מאנשים רבים. אני מאוד, מאוד עצוב".


כוכבים נוספים הצטרפו להספדים למשמע הידיעה, כמו סטיבן ספילברג (ששיחק לצדה ב"האחים בלוז") שספד אותה באופן יפהפה: "תמיד הייתי ירא כבוד כלפי קארי. האבחנות שלה תמיד גרמו לי לצחוק ולהתנשם בכבדות בו זמנית. היא לא הייתה צריכה את הכוח. היא הייתה איתן טבע בפני עצמה, של נאמנות וחברות. אני אתגעגע אליה רבות". אלן דג'נרס אף שיתפה סרטון של השתיים לצד הכיתוב "קארי פישר היתה חברה, שחקנית וכותבת מוכשרת. היא הייתה כל כך כיפית. אני לא מאמינה שהיא הלכה". וויליאם שטנר, חבר קרוב של השחקנית המנוחה, הביע את צערו בטוויטר, וטען שיותר מהכל - יתגעגע להקנטות שלהם: "כישרון נהדר ונקודת אור כבו".




אנה קנדריק, נציגת הדור הצעיר בהוליווד, הגיבה בדומה לכולנו עם אגרסיות כלפי 2016: "לא. לא. שיזדיינו. קארי פישר היא פאקינג אגדה וכל זה בולשיט", וגם זאק בראף מיצה: "קארי פישר. תנוחי על משכבך. איזה כישרון. איזו שנה". כריס מילר ופיליפ לורד, הבמאים של "האן סולו" העתידי, סיכמו את זה באופן הטוב ביותר עם ציטוט של פישר עצמה מספרה "Wishful Drinking": "לפעמים הדרך היחידה למצוא את גן עדן היא לסגת באיטיות מהגיהנום".


מי שבחר דווקא להתמקד בצד ההומוריסטי של פישר (שאף ציינה בספרה הנ"ל כי כשתמות "אני רוצה שידווח שטבעתי לאור הלבנה, בעודי נחנקת על ידי החזייה של עצמי"), הוא השחקן והסופר סטיבן פריי, כשסיפר כי "היא אהבה לחלק את המתנות הכי מטופשות, רנדומליות ומוזרות שיש. אלו הם שלושת הדברים האחרונים שהיא נתנה לי", בצירוף תמונה שמציגה בובת ברבי לוחמנית של ג'יין אוסטין, מדבקות למכורים למין, וכרטיס עם הכיתוב "Come in, We're Cunts". 


גם רשת המאפים סינבון בחרה להיפרד בחיוך מהנסיכה ליאה, שתסרוקתה הייחודית בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" הזכירה בעיני רבים את לחמניות הקינמון המפורסמת שלה: "נוחי על משכבך, קארי פישר. לנצח יהיו לך את הלחמניות הטובות ביותר בגלקסיה", בצירוף תמונה של סינבון המעוצב כקארי פישר (בעזרת סוכר חום והרבה כישרון). אך מסתבר שיש צחוק ויש צחוק - וההמונים פחות התרשמו מההספד.

"חסר טעם. תתעלו על עצמכם ותפסיקו לעשות קפיטליזציה לאובדן טרגי של סמל", כתבה המשתמשת ג'ולי אלכסנדריה, בעוד ג'ים לוקיי, מנחה בערוץ FOX5, כתב: "והפרס על ה'תגובה הכי חסרת טעם למוות של סלב' הולך לסינבון":


אלן בוש פתח בינתיים מודעת דרושים ספונטנית: "היי חברי לרשת החברתית. קיבלתי טיפ ראשוני על משרה שהתפנתה בסינבון":


בעוד סינבון מיהרה להוריד את הפוסט ופרסמה התנצלות ("הציוץ המחוק שלנו נוצר באמת ובתמים כמחווה, אבל אנחנו לא היינו צריכים לפרסם אותו. אנחנו באמת מצטערים"), משתמשי טוויטר דווקא מיהרו לחזק את ידיהם, עם תזכורת שפישר הייתה בעלת חוש הומור מפותח במיוחד. קלווין סטוול כתב: "אני מרגיש שקארי פישר הייתה נהנית מהציוץ הזה של סינבון, אם להיות כן". האמת? אנחנו נוטים להסכים.