הקאסט של איך פגשתי את אבא (צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL)
הדמויות שלעולם לא תכירו. הקאסט של "איך פגשתי את אבא" | צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL
זה היה יכול להיות אג-חכו לזה-די, אבל כבר לא יקרה. הספין אוף הכי מדובר של החודשים האחרונים לא יגיע לעולם למסך שלכם, וזאת למרות שליהק כמה שמות מפתיעים ומוערכים במיוחד לקאסט שלו. פרק הפילוט של הסדרה שהוצג לאחרונה לראשי CBS לא עמד בציפיות והיוצרים, קרטר בייס וקרייג תומאס, התבקשו לצלם אותו מחדש. היום (רביעי) הסתבר שזה כנראה לא יקרה והסדרה תבוטל עוד לפני שבכלל החלה.

"אני שבורת לב", הודתה נינה טסלר, מנהלת הטלוויזיה של CBS, במסיבת העיתונאים בה חשפה את לוח השידורים של הרשת לעונה הקרובה. לדבריה של טסלר "אלמנטים יצירתיים מסוימים" לא עמדו ברמת הציפיות. קיימת עדיין אפשרות קלושה שהסדרה אכן תצא לפועל בשלב מאוחר יותר, אולם בשלב זה מסרבים צמד היוצרים לייצר גרסה נוספת. על פי הידוע השניים לא צפויים להציע את הסדרה לשתות אחרות.

"איך פגשתי את אבא" נוצרה כסדרת ספין אוף לסיטקום המצליח של רשת CBS, שהגיע לסיומו בפרק האחרון של העונה התשיעית במרץ האחרון. הסדרה הייתה צפויה להתמקד בעלילותיה של סאלי, צעירה נוירוטית שנפרדת מבעלה אחרי שנת נישואין אחת, ומנסה למצוא את האב העתידי של ילדיה. כמו בסדרה המקורית, גם סאלי מתחזקת מעגל חברים קרוב, שלעיתים עוזר ולעיתים מקשה עליה את מטרתה הסופית. גרטה גרוויג ("פרנסס הא", "גרינברג") יועדה לגלם את התפקיד הראשי.